leuke dingen die je kind zegt

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Haha leuk topic!

Ik ging mn dochtertje ophalen van de creche en toen ik haar vast had zei ze: kush ik denk wat zegt ze nou, brengt ze haar wang naar mn mond toe! D8 ik ooooh haha zoooo schattig. Heeft ze vast by een ander kind gezien. Mami kusshh:D

Als ze iets wilt hebben dan zegt ze kom mami en beweegt ze haar hoofd daarbij van kom achter me aan lol zo hilarisch zo'n klein drolletje :p

2. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    ons dochtertje van 2 jaar
    weet sinds kort dat ze een zusje krijgt
    en als wij of andere aan haar vragen
    wat krijgt M. dan zegt ze een zusje
    dan vragen ze van en hoe zal je zusje heten
    dan zegt ze uit haar eigen Kaatje hwaaaaaaaaaaa
    dat heeft niemand haar geleert
    en ze blijft het zeggen
    nou hoop ik wel als haar zusje geboren is
    dat ze dan niet blijft zeggen
    kaatje hwaaa

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

als zoonlief een scheet laat doen wij heel nuchter, scheetjes moeten er nu eenmaal gewoon uit.

maar mijn schoonmoeder/schoonzus maken er steeds opmerkingen over en zeggen op een voor hun grappige manier : ooehhh bah, scheetjes laten .. moet niet !! nee gekkie, dat moet niet....dat stinkt hoor ;)

ondertussen bedoelen ze het goed.... maar zoonlief voelt zich dan een beetje opgelaten en begint zich nu ook te schamen,

in het openbaar is een scheetje laten natuurlijk ook best genant, maar dat hoeft een kindje van 2 van mij nog niet weten ;) zolang het ongegeneerd (ofzoiets :p) kan... lekker laten doen.

iig punt is.

vorige week waren we in de winkel, ik wil hem een broek laten passen, ik trek hem zijn broek uit... en meneer laat me toch ineens een dikke.......
    de hele winkel keek.... zoonlief voelde zich behoorlijk bekeken en opgelaten en opeens zei hij : oohoohh MAMA TOCH !!

en toen keek iedereen mij aan....... :p:p

4. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Hahhahaahahah sorry hoor, maar ik moet hier echt smakelijk om lachen..... Jij natuurlijk met een rood hoofd in de winkel. :p:D

5. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Vanmiddag zit mijn oudste zoon zandkasteel te kijken. Het was zijn verjaardag. Hij is nu 3. Vriendje komt binnen.

vriendje. Maik ga je mee hondje wandelen.
    Maik . nee, nie nu
    vriendje . Maik ga je mee?????
    Maik . Nee! Moet de was ophangen

Lag krom van het lachen.

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Heeerlijk heb dubbel gelegen!

Hier ook 2 leuke anekdotes:

Ryan is nu heel erg aan t oefenen met woordjes..en nu is olifant zijn favoriet, we waren in de supermarkt...kwam een nogal gezette dame langs, zegt Ryan op dat moment, ooolifaaaajnt! Die vrouw kijken joh..en wij hadden zoiets van proest hahahah

Enne heb snachts mijn geluid van mijn telefoon altijd uit, maar die was ik smorgens vergeten aan te zetten en ineens had ik om 9uur een voicemail bericht, onbekend nummer, k dacht echt wtf wie belt mij zo vroeg..dus ik afluisteren...

Hoorde ik eerst een hoop getik en later hoorde ik, jaja oomaaaaaaaa hajjo oooomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, oh oh, neeeeee omaaaaaaaaaaaaaaa, had Ryan met de huistelefoon naar mijn mobiel gebeld en schrik niet, 12!! minuten mijn voicemail ingesproken..en ik dacht dat ie nep aan t bellen was hahahahah

7. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Hahaha, nou duur geintje dus! :p:p

8. Keeley

Keeley Niet meer actief

Hahahaha ik lig helemaal dubbel! :D :D :D

9. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    Hahaha leukl topic!

Hier een leuke uitspraak van mn neefje, we waren in de efteling en ik was zwanger dus mijn neefje keek goed op de borden in welke attracties ik wel of niet mocht. Zegt hij op een gegeven moment: 'Nee in deze mag je niet want hier staat het mannetje met de buik weer' hahahah!

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel heeft nu een woord voor brood/boterham: HASJ!:$:D

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dochter zit bij me op schoot : 'aaauwwww mama, dat is niet fijn, je hebt struikels!

Ze bedoelde natuurlijk stoppels:cool:

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whahaha hasj :p hoe in godsnaam komt ie daarbij???

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kdenk omdat ik vaak "asjeblieft" zeg als ik hem zn bord geef en dat hij er dan hasj van maakt, zou het anders ook niet weten. Komt mn broer net binnen met nieuw brood: hasj hasj!;):D

14. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    vanavond aten we soep, de kids en ik hadden tomatensoep en mijn vriend had kippesoep, ziet ons dochtertje dat papa andere soep heeft; 'papa jij hebt andere soep??? ben je ziek? of ben je oud?'.. tja hoe ze er soms op komen?. :D

15. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ hasj, dat zegt mijn zoon over gras :p

hij kan geen gras zeggen en dan word het HASJJ hmmm lekker :p

@ nog een leuke opmerking van zoonlief :

mama ?? mijn mama hé, ja lieffie ik ben jou mama, altijd mijn lieve mama hé ? ik vind jou ook lief vent,
    okee dus mama van mij en zusje van papa dan hé, Nee schat, Jullie zijn allebei de kindjes van papa en van mama,

O...... maar ik al wel langer van mama hé,

( ondertussen naar dochterlief : haha lekkuh puh :p)

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn had gisteren een leuke.

We hadden bij mijn vader gegeten. En toen we weggingen was Finn aan het rekken door iedereen (inclusief alle beesten) gedag te zeggen. Dus hij zei netjes:"Dag opa, dag oma" Toen kwamen de katten "Dag Aziela (Azira) Dag Haloe (Baloe), daarna kwamen de honden "Dag Bettie, Dag LULLO (Ludo dus! haha)

Wij lagen helemaal in een deuk...en hij snapte maar niet waarom. Hij zei toch gewoon Lullo! Hahahaha! Het was zo grappig!

17. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    S. zat vanmiddag bassie&adriaan te kijken, komt ze naar me toe; 'mama battie dieke buuk papa' !! hahaahah oftewel: papa heeft net zo'n dikke buik als bassie hahahaah (en dat heeft hij totaal niet dus hoe ze erop komt?)

18. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Tims woord voor tandpasta: pattattaaaa :)

19. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Angela is net 3 jaar en had van de week toch een opmerking...

Mama...de baby is dik...

hoezo Angela ?

je buik wordt groot mama, en daar zit de baby in, dus die is dik

32,5 week zwanger van ukje 3 ;)

20. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik pak laatst in de winkel een bikinitje uit het rek, en vraag of mijn dochter die mooi vind. Zegt ze 'Nee die pas ik niet, daar zijn mijn borstjes te groot voor'

Deel Deze Pagina