Mijn zoontje zag vandaag een 'hema' bij de kinderboerderij... Een LAma natuurlijk... Haha, zo schattig.
Wat een heerlijk topic! Daar wordt je vrolijk van! Kyra had gister een mededeling voor haar vader. Mevrouw lag al een tijdje in bed te keten en te spelen met haar knuffels (middagslaapje) en wilde dus duidelijk niet slapen. Dus papa ging haar er maar weer uit halen. En ze zegt tegen haar vader: "niet meer apie doen..oke?" (niet meer slapie doen, oke) Vorige week stond ik voor de spiegel een truitje te bekijken bij mezelf (of het mooi stond ) en ze zegt ineens: mama mooi! Aaaah..daar smelt je toch van he?
mijn zoon vandaag : we gaan even met ons vieren op pad, we hebben de maxicosi nodig voor dochterlief die staat in de gang. zegt manlief : zoon, help je papa even met de maxicosi.... NEE ist niet MAXI's cosi.... is NANA's cosi.... ( hij noemt zijn zusje nana )
oh en in het dorp zelf : schoenen kijken voor papa. zoonlief loopt weg dus ik roep : zoon, blijf je even bij mama. maar hij rent door,.... met handen op zijn oren dus ik ren achter hem aan pak hem bij zijn arm en vraag waarom hij niet luisterd, heeft meneer zijn handen op zijn oren en zegt waaaat ???? huhh ????? naam nie oren (ik hoor je niet )
Hier had bryan tijdje terug ook een leuke, ik liep half naakt van badkamer naar slaapkamer kijkt ie me aan zegt hij : mama sexy hahaha en vraag me niet waar hij dat van heeft
Mijn dochtertje van ruim 18 maanden zegt best al veel, maar vergeet dan vaak nog de eerste letter. Ik liog dus dubbel als ze zegt dat ze 2 aarsjes heeft....dan bedoelt ze dus haar laarsjes. Het is maar goed, dat ze zelf niet weet wat ze zegt hihihihi
Luca vroeg om rozijntjes, dus ik geef hem een doosje rozijntjes Hij bekijkt het en begint te piepen... nee mama niet rozijntjes, zijn paarsezijntjes. Bleek dat de doosjes rozijntjes roze zijn en dat hij dacht dat rozijntjes roze-zijntjes heten. NU had hij een ander doosje en was dit paars...die wilde hij niet want nu waren het opeens Paarse-Zijntjes en hij wilde Roze-zijntjes!!
Gister zat ik op de wc, klopt Jayro op de deur.. "mamaaa.. zit je lekker?" - ja hoor schat "ok! moet je poepen?" - nee plassen "ohhh.....ok.... lukt het mama?" ..... Ik zat uiteraard met een grote grijns op de wc. Gelukkig was er verder niemand hier Bij het consultatiebureau gister was het ook wel grappig, met 2 jaar moeten ze wat plaatjes benoemen.. nou dat vond Jayro veel te saai.. dus na 2 plaatjes nam hij het al over en begon heel bijdehand aan de kinderarts te vragen of zij wel wist wat het was Daarna maakte hij er maar een spelletje van.. "En dit mevrouw... is dit eennnnnn... boek?.... *ondeugend scheef haar aankijken* "neeee he, grapje... dit is een tafel!" Conclusie was dat hij wel aardig voor liep op zijn leeftijd haha.
Ik moet hier erg om lachen Mijn zoon van 2 kan er ook wat van. Laatst moest hij op de trap voor 2 minuten (voor straf), omdat hij weer eens heel hard aan het schreeuwen was. Na 2 minuten, ging ik hem ophalen, hij zei: Sorry, Ik niet meer greeuwen (schreeuwen). Knuffel en een kus, en klaar. Vervolgens vroeg ik hem of hij pappa, die boven was, wilde roepen voor het eten. Hij keek me met grote ogen aan, en zei:"Ik mag niet greeuwen (schreeuwen)!!!! haha, hij had nog gelijk ook! Of mijn dochter van 5, die met open mond een vrouw in de winkel bleef aankijken (ze stond haar echt aan te gapen) en vervolgens hard tegen mij roept: "die mevrouw heeft lelijk haar"!!!! (Ze had de ene kant langer geknipt als de andere kant)
even een paar van mijn kids : * mijn papa is net google hij weet ook alles * Mama daar vliegt eenhomo (hommel) *ik pak schoenen in de winkel om ze te bekijken en mijn dochtertje van toen 2,5 , mama kijken doe je met je oogjes en niet met je handen * we lopen de hema naar binnen en mijn dochtertje : Mama zijn we nu in de hemel , iedereen helemaal in een deuk natuurlijk * mama is het echt eng in engeland ?
Ik: Liet jij een klein scheetje Dochter: Jaaa ikke scheetje gelaten Ik: en waar is die nu heen dan? Dochter: scheetje is een blokje om. In de auto.. Ikffff wat stinkt het hier zeg! (boeren waren bezig) dochter: ja! thuis ook zo stinken Hmmm en bedankt haha!
Wat leuk zeg! Kan niet wachten tot de kleine meid gaat praten. Ze is pas 8,5 mnd hoor dus duurt vast nog even, maar ze heeft een boekje met een draak erin en dan zeg ik altijd draakje wraaawraa (grom grom) Nou noemt mijn vriend haar ook weleens draakje en dan gaat ze dus ook grommen
Bij ons op de wc worden nog wel eens tijdschriften gelezen, die netjes in een mandje naast de wc liggen. Laatst zat ik zo erg in mn laptop dat ik even alles om me heen vergat, had Damien aaaalle boekjes naar binnen gehaald en ze door de woonkamer over de grond verspreid.. Ik zei boos tegen 'm; 'Ga jij die eens héél gauw terug in de wc leggen!', waarop hij me nog vroeg 'Inne wc?.. Toen had ik het natuurlijk al moeten weten; toen ik 10 minuten later maar eens ging kijken waarom het zo verdacht stil was en waarom meneer wel érg lang bij de wc bleef zaten alle boekjes dus letterlijk IN de wc.. Het was lang geleden dat ik zo gelachen had Boos zijn kon ik echt niet! Hij werd ook helemaal boos op zichzelf; 'VIES! :x BAH! :x Magge niet! :x', ik had het niet meer
Vanmiddag ging ik eitjes bakken voor op brood. Onze meid zat naast in de stoel te kijken. Ik moest de eiren omdraaien zegt ze: "Ja nu draaien, mama, één, twee draaien. Ja goed zo mama, grote meid". Na het eten even slapen. We poetsen dan altijd tandjes zegt ze: "niet tandjes poetsen niet?"
- mare, waar is papa??? - papa centjes verdienen op kantoor - en als jij naar de kindjes gaat, wat doet mama dan: - pele - geen centjes verdienen - nee hee mama kindjes pele Hoezo wordt het vak van leidster ondergewaardeerd.
hahhahaa leeeukkkk al die uitspraken! mijn zoontje zegt ipv slaap lekker: ska keppeerrrrrrrrr en helaaassss floept "verdomme" er soms bij mij uit als iets niet lukt ofzo en wat hoor ik em laatst zeggen...grrrrrr domme domme! wow!!!! dat zeg ik dus ook echt niet meer voetje is boetje neus is neushhhhhh laatst ging mnvriend hem van de creche halen en hij zat aan een tafeltje te kleuren..mn vriend zegt ooooo ben je een mooie toetoeett an het tekenen?? nee zegt ie..auto! ja pap zeg dan gewoon auto en geen toetoet foppie is poppie en nog een hoop van dat soort gekke dingen