Kom dames er zijn er toch nog wel veel meer te verzinnen.. Ik moet heel dringend opgevrolijkt worden dus willen jullie alsjeblieft een poging doen???
Vigo speelde gisteren lekker achter het huis, toen hij half in paniek naar binnen kwam gerent. 'MAMA! Er zit een slijmweps op mijn glijbaan!' (sluipwesp) Vigo speelt lekker met zijn race-autootjes en maakt er een hele voorstelling van. Opeens zegt hij 'Oh oh! Deze auto moet naar de garage, want hij heeft een plakband!' (klapband) Vigo is helemaal in de ban van auto's. Als hij wat gaat drinken zegt hij 'Ik moet even benzine tanken hoor!'
Gister pakte ik net een ob uit het mandje weg, komt mevrouwtje ineens de wc ingestormd...Ze kijkt en zegt: mammie ook een zetpil hebben?
Vorige week, 's avonds, kwam mijn dochter de woonkamer binnen, gaat bij mij op schoot zitten en steekt ineens een heel verhaal af over een krokodil. Die wilde haar tenen opeten, en dat mag natuurlijk niet. En haar benen, en haar knuffels, en ga zo maar door.Ik heb haar toen gezegd dat ze maar heel hard: stoute krokodil moest roepen. Staat ze daar met 1 vinger in de lucht stoute krokodil te roepen ! Toen we gingen eten heb ik eerst de krokodil in de gang moeten opsluiten voor we de tafel konden gaan dekken. En toen het tijd was om te gaan douchen heb ik haar op de bank gezet en ben met veel kabaal de gang ingegaan om de krokodil te verjagen Uiteraard werd mijn 'werk' uitvoerig gecontroleerd. Madam ging overal kijken en pas toen ze ervan overtuigd was dat de krokodil weg was wilde ze gaan douchen. Ze heeft het nu nog over de krokodil, en ziet hem soms. Dan ga ik hem of verjagen, of ik gebruik het om haar aan te kunnen kleden. Want als je sokken en schoenen aan hebt, of een slaapzak, dan kan die niet bij je tenen.
Wat grappig maar ook heel lief.. Leuk die fantasie! Kan niet wachten.. Hier word ik al voor de gek gehouden hoor. Dan zit ze heel blij naar buiten te wijzen en dan zegt ze: Mama vogo, vogo (vogel, of soms zegt ze hond), en dan kijk ik en dan schiet ze helemaal in de lach met zo'n gemeen lachje en dan zit ze zo met dr armpjes omhoog, en zegt ze: wissie nou? Maar dan is er helemaal geen hond of vogel en zit ze met gewoon te dissen.. Met dr 1.5 jaar haha!
Mijn dochter is sinds een tijdje zindelijk maar ik vraag haar overdag regelmatig of ze iets op het potje moet doen wanneer ik haar wat apart zie staan huppen.. Anyway: Stonden we in de Lidl van de week en bij de kassa stond een meisje wat zichzelf heel wat vond met haar makeup en enorm strakke tregging en hoge hakjes etc. Ze stond op haar vriendin te wachten die moest afrekenen en aan haar manier van staan was te zien dat ze nogal haast had. Loopt mijn dochter naar dr toe en vraagt heel serieus: 'Moet je poepen?' Nou je kon me opvegen hahaha..
Umm, die is echt helemaal leuk!!!! Ooooooooooooooooooooh, en dan vooral bij zulke typetjes. Heerlijk.
Toen ik Dae voeding ging geven en mn nichtje er voor het eerst bij was vroeg ze al met een gek koppie waaaaar is haar fles..??!! ik zeg Daelesia drinkt niet uit een fles en ik leg Daelesia aan, ze zit me daar gek aan te kijken, dat kon toch niet en loopt naar beneden, MAAAAAMMMM Daelesia drinkt van tanties tiet. En nu het een gewoonte voor haar is zegt ze overal Daelesia drinkt uit tanties tiet Al hebben we haar wel geleerd tegenwoordig Borstvoeding te zeggen. Gister ook weer op verjaardag, was een man die hield Dae vast, en die zei dat ie haar mee zou nemen dus nichtje loopt naar hem toe en heel wijs nee hoor, want jij hebt geen borstvoeding
Als ik op mijn nagels zit te bijten dan wordt mijn vinger uit mijn mond getrokken en krijg ik een korte krachtige "Afblijven!!". Hoe ze daar nou aan komt??? Klein bijdehandje!!
Wij zaten gisteren te eten aan tafel en Lucas laat een ineens een scheetje en roept heel hard: Papa bah! En moest toen heel hard om zichzelf lachen. En toen zei hij: Nee Nunatsj (= Lucas) bah
We liepen gister in het winkelcentrum en ik vraag haar dus wat we zullen eten (we zitten hier altijd over te kwebbelen en ze helpt ook altijd met het maken van het eten) en ineens zegt ze: Nou mamma je mag kiezen: OF ik eet pannekoeken OF ik eet een ijsje! whahaha, ik laat haar ook altijd kiezen tussen 2 dingen om het soms wat makkelijker te maken, doet ze het gewoon terug hahaha
Nou, ik weet niet hoe ze eraan komt(waarschijnlijk van Opa lief ), maar... We waren woensdag in het park, de geitjes aant voeren. De beestjes waren nogal druk en de groten duwden de kleintjes steeds aan de kant. Roept ze ineens kei-en keihard: 'Nee, stomme heiten, dat mag niet! G*dverdomme! Ik ben boos he!'
oh echt???? Ik had wel even vreemd staan kijken en de oren van mn dochter dicht gehouden als ik naast je stond. Maarja eigenlijk moet ik niets zeggen, mn dochter zat in de auto en ineens houd ze haar hand voor haar ogen en roept ze: Kl*te zon!! mn vent en ik keken elkaar aan en wisten meteen wie er schuldig was... ik zeg dat namelijk ook altijd zonder na te denken... ben er gelukkig wel goed in om de standaart woordjes K*T e.d. te ontwijken dus die hoor je bij ons niet.
Ja ik heb haar ook wel even duidelijk gemaakt dat je niet hoort te vloeken, en achteraf er nog even met opa over gesproken. (die overigens 'van niks wist' Hij heeft het ook gewoon meestal niet door, zit ie ergens aan te klussen en mompelt aldoor vloekwoorden. ) Maar stiekem...moest ik zoooo lachen, gewoon door de manier waarop ze het zei. Gelukkig was het niet druk daar.
whaaahahaha ja rolstoelopmerkingen is S. ook erg goed in. Ze loopt er gewoon op af en zegt doodleuk: jij kunt lekker zitten he? En ik dan schaamrood aan haar arm trekken, "sorry hoor, kom S. we moeten echt gaan nu hoor..."
ik heb al heel vaak met zweet onder mijn oksels en een rood hoofd geprobeerd het allemaal nog wat luchtiger te maken pfff