Wat doe jij in je slaap?

Discussie in 'De lounge' gestart door spikkeltje, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Na aanleiding van de topic "slaapverlamming" was ik hier wel nieuwsgierig of hier dames. (of hun kids, partners) zijn die praten in hun slaap, wandelen of andere gekke dingen??

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

niet dat ik weet:D ja me man zegt soms dat ik hem sla

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Tandenknarsen.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

soms gillen als ik achterna wordt gezeten door een enge hond.
    heel soms snurken als ik verkouden ben

vent: snurken, snuiven, hijgen, blazen, tanden knarsen, dekens wegtrekken, met zijn teennagels mijn krabben

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Knarsen en met m'n tongpiercing spelen. Bloedirritant, volgens mijn vriend. Soms snurk ik ook. En met periodes heb ik erge nachtmerries, dan roep/kreun ik erg in m'n slaap.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik praat in mijn slaap :D
    Maar ik zeg echt dingen als; "Zie je die roze bloemetjes in de wei"
    Het slaat nergens op dus haha

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hier is het verschrikkelijk mijn man ligt vaak in een deuk om mij. Ik schaam me ook rot ook als we bijvoorbeeld slapers krijgen want wil ook nog wel eens gaan slaapwandelen..
    Ook wil ik wel eens heel hard gaan gillen uit het niets.. Ik ben 1 keer zo hard van de tap gerent beneden staan gillen en weer volgas naar boven gegaan.. Dat ik ook zwanger was aan Jay was ik als de doods daarvoor..

8. spikkeltje

Ik zelf slaap. Oja knars zeker en heb verder nog nooit dingen gehoord teminst van ouders, partner of opa en oma.
    Maar me partner kan heel veel kletsen. Soms hele gesprekken, hebben we dan. Kan er vaak zo om lachen. Helaas weet ik het niet altijd meer de volgende ochtend. Maar soms wel.

Toen ik nog thuis woonde en mijn broertje ook. Had ik vaak me broertje snachts op me kamer staan, sliep op zolder en dan was het wel eng als je iemand de trap op hoorde komen,

Tijden een verbouwing waarbij we tijdje een kamer moesten delen, klom hij vaak op het buro om de deur te zoeken. Stond hij met mijn schoen boven me want hij moest. "iemand"slaan. Of hij ging onder de douch. Tja soms erg komische momenten maar soms ook niet..

9. spikkeltje

Hahaha.. mooie droom heb je dan:D

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mijn vriend praat soms in zijn slaap, hilarisch! Hij snurkt best veel. En soms droomt ie dat ie aan het zwemmen of autorijden is en schopt ie me helemaal verrot hahaha.

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Zo af en toe word ik héél hard huilend wakker, huuuuuuu. Heb ik weer een of andere droom gehad waarin ik me heel machteloos voelde en mensen heel gemeen tegen me deden ;)

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Toen Mira net geboren was heb ik een hele lange tijd mijn man wakker gemaakt (ik weet er niets van, dus echt in mijn slaap) en dan zei ik "ze nemen Mira mee" of "ze lag net nog hier, waar is ze?"
    En dan echt in paniek :p
    Terwijl ze gewoon in het wiegje naast me lag..
    Ik praat ook veel meer in periode's dat ik veel aan mijn hoofd heb.
    De ene keer dus hele leuke dingen en de andere keer nare dingen.
    Ik heb ook ooit eens in mijn slaap tegen mijn man gemommpelt waarop hij vroeg wat zei je? en toen zei ik; "Jij begrijpt me ook nooit he!!!!!" Ik draaide me om en ging weer 'slapen'
    Hahahahahaha ik weet er echt niets van :D

13. spikkeltje

Toen onze zoon week of 8 was en ik op een nacht zijn speen lag te zoeken ( sliep eerst in de wieg naast ons bed) en ik tegen mezelf zei: waar is die speen nou. Toen zei me partner: hier is die: Hij gaf me een lege hand.. haha dat is nou echt bij me gebleven...

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    Ik zoem af en toe(schijnt, heb het zelf niet door). Dochter doet het ook.

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik praat in mijn slaap en vertel echt alles.
    Ik slaap wandel ook, loop ook zo in mijn blote niksie naar buiten de straat op.
    Mijn dochter praat ook in haar slaap, maar blijft netjes in haar bed gelukkig

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Snurken soms ;)

Mijn man heel hard snurken en soms ligt hij te praten in zijn slaap. Meestal zijn het verkoopgesprekken (hij verkoopt auto's).. :D

Vorige week trok hij ineens mijn kussen weg, zegt ie das mijn kussen hebberd! Het zijne lag op de grond overigens. Wist hij 's morgens niks meer van!

17. singa

singa Niet meer actief

Ik praat ook in mijn slaap.
    1x op vakantie sliepen we op een camping waar bepaalde plaatsen afgesloten waren omdat er beren rondliepen. toen heb ik mijn vriend midden in de nacht wakker gemaakt toen ik beer, beer riep.
    het vervelende was alleen dat vlak daarna een roofvogel een muis probeerde te pakken die rond onze tent liep. die vogel kwam dus op de tent terecht. mijn vriend heeft daarna niet echt lekker meer geslapen.

18. Jel

Jel Niet meer actief

Als kind deed ik gekke dingen in mijn slaap. Ik ging op de loop en wilde dingen van de trap af gooien. Mijn moeder had toen als idee om een vuilniszak met daarop een natte handdoek naast het bed te leggen, zodat ik zou schrikken van natte voeten. Maar wat deed ik heel slim: ik liep er kennelijk toch omheen. Ook scheurde ik eens posters van de muur af. Kwam om chocola vragen midden in de nacht. :(
    Word ook weleens gillend wakker uit een rare droom of zo...

Mijn man is soms aan het knarsentanden in bed, dat klinkt erg irritant in de oren. Of hij zegt ineens iets.

19. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik snurk alleen maar maar mijn man praat in zijn slaap gelukkig snurkt hij niet.

En hij slaap wandelt af en toe. Ook soms dan staat ie plotseling op uit bed en rukt dan de dekens van het bed af zwaar irritant.

20. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Als kind slaapwandelde ik vrij veel ('s avonds laat doodleuk naar beneden, de keuken in, beker melk pakken, en als mijn moeder dan vroeg of ik niet moest slapen gewoon omdraaien en weer naar bed gaan - beker melk bleef dan dus gewoon staan :D) en praatte ik regelmatig - mijn moeder heeft zo nu en dan blauw gelegen van het lachen.
    Tegenwoordig snurk ik alleen nog geregeld als ik verkouden ben (en helaas voor mijn man ben ik dat de afgelopen tijd errug vaak) en heel soms praat ik ook, maar das alleen als ik erg gestresst ben.

Sil praat in ieder geval ook vaak in zijn slaap. Vaak verstaanbaar en ook wel te plaatsen, want hij is nu bijv. heel erg bezig met een van zijn vriendjes van het KDV, dus die naam komt erg vaak voorbij 's nachts :p

Deel Deze Pagina