Doorkomende KIezen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roosje08, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Hoi damens,

Zeynep heeft sinds zaterdag last van doorkomende kiezen. Niet 1 maar 3 tegelijk.. 2 onder en 1 boven. Dus ze heeft er heel erg last van. Ze heeft sinds zaterdag koorts tussen 39-40.5. Ik krijg het alleen lager met zetpil tot 38 gr. Dus we zijn eergister naar de HA gegaan. Ze heeft een virusje ook nog te pakken. Ze heeft erge oorontsteking. Daarvoor hebben we een kuurtje voor gekregen.
    Ze slaapt snacht heel slecht. afgelopen nacht heeft ze 2 uurtjes totaal geslapen.
    Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Voel me zo machteloos.
    Gebruik al Dentitox( zo heeft het geloof ik)

De ergste is al ze pijn krijgt bij haar kiezen gaat ze heel erg knarsen en hierdoor bloeden de andere tanden gewoon. Ben zo bang dat ze ook nog onstoken worden.. Kan dat eigenlijk?

Wanneer komende ze helemaal door?
    Wat kan ik nog meer doen?

Vind het zooo zielig voor haar. Zie haar gewoon pijnlijden:(:(

Liefs
    Roosje

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Hè Roosje. Hier werkt chamodent van VSM heel Gied bij het doorkomen van de tanden en is ook tegen oorpijn. Ik heb meerdere flesjes in huis omdat ik als de dood ben dat ik zonder kom te zitten. Hier werkt het als een tierelier. Drie druppeltjes en na vijf minuten lijkt de pijn over.

3. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ook hier een dochter met twee doorkomende kiezen. Vier weken lang sinaspril, zetpillen, chamodent en dentitox. Helaas helpt het niet allemaal altijd, de pijn is gewoon heel erg en zielig. Troosten helpt, maar niet altijd. Na 4 weken was mijn dochter er zo aan gewend om te gaan huilen als ze wakker werd dat ze dit contstant deed, ondanks dat er niks aan de hand was. Dit moest dus echt even doorbroken worden. 1 nacht 45 minuten gehuild, andere nacht 20 minuten en toen was het over.
    Het is erg vervelend maar je kunt niet veel meer doen dan je doet. Gewoon hopen dat ze snel doorkomen. 1 voordeel: ze krijgt er 3 tegelijk dus hoeft het straks nog maar 1 keer mee te maken:)

4. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Sukkie@ :$:$ 4 weken lang.. Weet wel zeker dat jij en je kleine helemaal kapot zijn geweest:) Ben nu al helemaal kapot en het is sinds zaterdag aan de gang laat staan 4 weken lang..

Poema@ Heb ook nu een kuurtje voor haar oorontsteking. Zal die pilletjes van VSM samen kunnen?

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier een paar weken geleden ook gehad of ik mijn eigen verhaal lees. Ik was ook zo verbaasd 3 kiezen tegelijk is toch niet eerlijk. Hier duurde het een weekje volgens mij dus dat geef moed.;)

6. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hier op dit moment ook 3 kiezen tegelijk aan het doorkomen en een zoon die om 5 uur al wakker is, het hele huis én de buren wakker gilt en vertikt om verder te gaan slapen. Ook erg gezellig hier dus....ben ook een beetje bang dat het patroon van 5 uur wakker en eruit gaan straks moeilijk te doorbreken is, wanneer weet je of het "aanstellerij" is of pijn?

Deel Deze Pagina