Heeft er iemand tips? Wat zijn leuke dingen om te doen met een meisje van 16 maanden, en dan bedoel ik met name binnenshuis Het is nog steeds niet echt superweer om buiten te spelen dus ik wil meer binnen doen maar ik merk dat ze haar speelgoed wel een beetje gezien heeft Wie weet er iets?
Gek natuurlijk maar ik had het idee dat dit pas veel later kwam Maar inderdaad, misschien wel de moeite waard van het proberen En wat bedoel je met dikke potloden?
Ik ben veel bezig met kleuren inderdaad, maar ook met dagelijkse dingetjes. Mijn dochter vind het erg leuk om te helpen met koken. Aardappeltjes in en uit de pan halen, roeren met een pollepel in een plastic bakje. Was opvouwen etc. Probeer je kindje eens te betrekken in het huishouden vaak vinden ze het heel erg leuk.
Kleien, scheerschuim op tafel spuiten en dan lekker met de handen er door heen. (wel een bakje water klaar zetten om handen schoon te maken ) Sminken,hutten bouwen, picknicken op haar kamertje (van te voren samen wat lekkers maken)