Hoi allemaal,Ik ben nu 6 weken zwanger van mijn 2e kindje. Maar ik kan mijn buik al bijna niet meer verbergen. Moet echt jurkjes of rubriekjes dragen. Bij de eerste kwam het pas met een week of 10. Ben ik de enige die dit heeft of zijn er meer zwangere vrouwen. Zou dit wel goed zijn
dat zijn puur je darmen die verplaatsen/uitzetten meid, geen zorgen maken omdat dit je 2e is zie je het sneller omdat alles al een keer opgerekt is
Heel herkenbaar ik ben juist gaan testen omdat ik opeens savonds een buik had ( was wel net bevallen dus had nog een buikje ) Je eerste zwangerschap heeft al ruimte gemaakt dus nu kan het gelijk gaan groeien geniet ervan
ik had dat ook is mijn 3e zwangerschap trouwens en bij mij waren gewoon me darmen trouwens kon al mijn broeken niet meer dicht en vroeg t na bij de vk en die zei dat het me darmen waren dus nie te druk maken
Ik denk dat dit wel genoeg zeg, hier was ik bijna 5 weken zwanger van de tweede .. terwijl na de eerste weer helemaal plat was
Ik ben ook 6 weken van me eerste en heb er ook al last van, kan me broeken wel dicht doen maar dan moet ik niet gaat zitten. Zijn denk inderdaad de darmen want daar heb ik ook wel last van.
ja hoor hier ook. Ik ben nog geen 10 weken zwanger en van de week vroeg iemand of de baby deze zomer nog kwam
Woww wat een mooie buikjes allemaal ik heb er ook last van erg op geblazen lijk wel 4maanden zwanger haha bij de eerste was ik zo plat.