welke centerparcs?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mris, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb ff jullie advies nodig. We willen dit jaar heel graag nog op vakantie, maar wel binnen Nederland. We weten nog niet wanneer we gaan, zal denk ik ergens in mei/juni zijn.

Nu heb ik van mijn schoonmoeder een centerparcs cadeaubon gekregen. We hebben geen idee welk park we moeten kiezen. We hebben niet zoveel eisen, het moet alleen wel heel leuk zijn voor een kindje van 1,5 jaar.

Welk park hebben jullie een goede ervaring mee? En wat is daar juist leuk voor een kind van 1,5?

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Als we naar CP gaan dit jaar dan wordt het erperheide.. Zit een grote binnenspeeltuin bij voor de kleintjes, stel het is slecht weer dan kun je je daar prima vermaken 😊

3. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie. Eigenlijk zoeken we wel wat in Nederland, maar ik hou deze toch in mijn achterhoofd;)

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Zijn allemaal top

5. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Erperheide is echt mijn favoriet!

Ik vind De Huttenheugte, Kempervennen en De Eemhof leuke kinderzwembaden hebben.

De Eemhof heeft geen overdekte plaza. De één vindt het jammer, de ander maakt het niet uit.

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Als ze nog ,maar 1,5 zijn zou ik echt naar de erperheide gaan in belgie vanwege de ballenbak, kempervennen is niets voor zo'n kleintje, hutteheugte is ook leuk, heeft een leuk baby/peuterbad. Meerdal ben ik ook fan van, al is 1,5 te klein voor het kleutertoestel daar. Eemhof weer wat minder ook omdat ze geen dome hebben, kidsclub zit daar ook ver weg. Heijderbos is wat een middenmoot. aanrader op elk park is de kids club met ouders, echt heel leuk

7. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wij gaan naar de Vossemeren, heeft iemand daar ervaring mee?

8. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Vossemeren is geweldig, maar wel voor kinderen vanaf een jaartje of 4. Geen leuk peuterbad en de Discovery bay is niet handig met hele kleintjes. Prachtig park!

Met 1,5 jaar zou ik voor huttenheugte of erperheide gaan. Is wel belgie maar ligt maar klein stukje van eindhoven af.

9. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Iedereen bedankt voor de reacties!
    We twijfelen nu nog over de hutteheugte of meerdal. Welke is leuker?:D

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Huttenheugte heeft Plopsa pal naast de deur en daar jan je dan ook een weekkaart voor kopen, tegen de prijs van een dagkaart!
    Verder vind ik de Huttenheugte niet super, maar wel aardig. Meerdal heeft een binnenspeeltuin, maar ben ik al een tijdje niet geweest. Wij gaan ook in mei, maar daar heb je nu weinig aan ;)

11. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Dan zou ik voor de Huttenheugte gaan.

12. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.264
    416
    83
    Port Zelande!!!

13. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Wij zijn vorig jaar naar huttenheugte geweest en wij gaan in april weer!! Kan niet wachten :D vooral Plopsa erg leuk!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dit dus!
    Hier net van terug!

Deel Deze Pagina