Hoi meiden, Wie heeft nog leuke moppen, raadsels, gedichten, verhalen voor in het periodiek krantje op mijn werk. ( verzorgingshuis) Ik zit namelijk in de redactie van het blad en moet dus zorgen dat het blad iedere keer goed gevuld is. Het moeten natuurlijk wel nette moppen zijn. Het is voor de oude garde Ik zag dat Patroeska vrij actief is met raadsels en zo, zit er ook wat bij voor de oudjes? Alles is welkom. Alvast bedankt, Hope
Kijk al die topics na en pen over wat je leuk vindt Moet echt zat tussenstaan Leuk initiatief trouwens! Elmo
@Elmverpennen? ben je gek? ik kopieer wel naar word. Hoe denk je dat mijn handen staan als ik alles wat ik leuk vindt overpen, hihihi Nee hoor grapje, maar ik zal eens ertussen kijken, maar zou het ook leuk vinden als het wat gebundeld in dit topic komt. Hoezo gemakszucht? hahaha
o o o o o....zo gemakzuchtig en dan met bejaarden werken ....owjee...hihihihihi Ik bedoelde met overpennen ook ctrl c / ctrl v Succes ermee!
Ow oke, dankje dan. Maar eh....... wat denk je hoe moe ik ben als ik de hele dag met de volle 100% met die demente bejaarden heb gewerkt? Vreten al mijn energie op hoor, en dat is geen grapje. Hope