Van die mensen, die een email adres hebben, maar niet meteen terug mailen, soms pas na een paar dagen of helemaal niet. Terwijl ze wel hun mail checken.... Zo super irri neem dan geen emailadres. Bedoel er hier niemand van hoor, maar gewoon mailadres van hotmail of dergelijke......
ben ook zo iemand! kijk vaak ff snel mijn mail na..terwijl ik aan het werk ben en antwoord dan pas later en soms pas veel later en helemaal soms niet Tis niet rot bedoelt maar vergeet het gewoon!
Mijn broer is er ook zo een. Daar heb ik zo'n godsgruwelijke hekel aan! Zeg dan niet dat ik kan mailen! Maar hij reageert ook niet op voicemail dus hij is wel consequent .
Ik voel mij nooit verplicht om 'direct' terug te mailen. Ik neem liever later de tijd voor een leuke, uitgebreidere mail. (of niet) Zo voel ik mij ook niet verplicht om de telefoon op te nemen, ook al ligt het ding naast mij te rammelen. (lang leven nummerweergave en voicemail!) Mensen die met hun kop in de shampoo onder de douche uit gestoven komen om dan ook nog aan een enquete of zo deel te nemen, snap ik niet! Wat ben ik heeeeerlijk onbeschoft, he?
oeps ik zal mijn email adres even verwijderen hier , want ik weet me password niet meer dus kan ik hem ook niet meer in me outlook terug zetten want me pc was gecrasht dus ben de instellingen kwijt ga het meteen even doen
ik vind het ook wel irritant.. Opzich niet als ik niet gelijk wat hoor. Maar als je bijv met iemand aan het mailen bent en je weet dat diegene erachter zit en je zit te wachten op dat mailtje.. dat is echt irritant
chips dat wil dus niet gggggrrrrrrrrrrrrrr dus meiden niet naar me email sturen maar gewoon een pbtje als je me nodig heb
Hihi...hier voelt zich iemand zeer aangesproken: Deb Ik ben een diehard mailer...en vaak veel te nieuwsgierig om berichten te negeren. Als ik een oproep heb gemist zonder nummer....vraag ik me echt af wie dat geweest kan zijn Elmo
hahahaha nah tjekker me mail ook altijd maar ja als die niet in me inboxie komt valt er weinig te tjekkere
Ikben er ook zo 1, ik reageer/mail terug/sta online/neem de telefoon op of doe de deur open wanneer ik daar zin in heb hoor, en als het belangrijk/interessant of dringend is voor mij of de ander dan hoort diegene direct heus wel van me. Weet je wat IK irritant vind? Ik ben soms op msn maar als ik afwezig sta (eehhh ja heb nog altijd 4 kinderen ) en gewoon lekker doorbuzzeren en praten ghahaha en dan nog beledigd ook als ik niet direct reageer, ja sorry hoor die tijd dat mijn hart sneller ging kloppen van een msn geluidje is allang voorbij
nou ik reageer ook echt niet op elk mailtje hoor....... het mailtje moet wel de moeite waard zijn zeg en de persoon trouwens ook trouwens ik vindt bepaalde figuren ook wel zielig hoor: je blijft maar mail van ze ontvangen (je wilt ze nog net niet blokkeren) en je reageert gewoon niet met de gedachte dat de hint wel duidelijk is na een paar keer en TOCH gaan ze maar door... TREURIG! ](*,)
Ik moet bekennen, dat ik een kennis heb; ze is ook achter in de 20, en daar krijg ik mailtjes van, wat haar hele weekplanning is (ze heeft blijkbaar niks beters te doen, dan het aan iedereen rond te mailen) B.v Maandag naar de markt Dinsdag verjaardag woensdag werken donderdag werken vrijdag werken sávonds bankhangen zaterdag verjaardag van m'n oma zondag uitslapen bankhangen, en op visite. Nou sorry maar daar reageer ik dus niet op, heeft iemand echt een vraag, beantwoord ik hem altijd direct Ik bedoel dan ook echt, als je iemand mailt om hem of haar wat te vragen, en vervolgens krijg je geen enkele reactie terug....