Buik korset

Discussion in 'De lounge' started by Popie, Dec 15, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Popie

Popie Bekend lid

Nov 15, 2015
    625
    119
    43
    Female
    Hallo dames,

Na mijn bevalling heb ik echt een grote hangbuik aan overgehouden en het is nu 9 mnd verder en nog steeds niet weg.
    Het lijk zelf alsof ik weer zwanger bent. En qua kleding het ziet er gewoon niet uit.

Mijn vraag is waar kan ik goede corrigeerde buik korset kopen? Dat het wat op zijn plek houdt en omhoog.

2. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

Dec 1, 2019
    1,011
    1,722
    113
    Female
    Ik had er eentje via instagram gekocht, die was echt perfect, je zag hem niet zitten en de taille werd smaller. Alleen gingen er de baleinen vrij snel kapot van, heb hem wel dagelijks iets van 6 uur gedragen, 4 maanden lang.
    Heb daarna eentje van waist-trainer.nl gehad,maar daar zag je wel de rand van en was veel minder fijn.
    Na deze bevalling ga ik weer eentje bestellen bij dat meisje op insta en hopen dat die wat langer mee zal gaan:rolleyes:.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Kan het ook een buikwandbreuk zijn?

4. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,564
    1,866
    113
    Female
    Ik heb er eentje van Ali, met baleinen en je kan het op 3 verschillende maten zetten. Je ziet hem niet zitten, ik draag er een hemdje overheen en dan mijn shirt/blouse. Ik draag hem niet elke dag, dat zit niet lekker vanwege het werk (huishoudelijke hulp).

Share This Page