He wie kan me vertellen wat gaatjes schieten ongeveer kost? mijn nichtje is zaterdag jarig (9) en ze wil graag gaatjes in haar oren. Nu met haar moeder besproken en we gaan morgen samen oorbelletjes uitzoeken en schieten
Bij mijn dochter kostte het 25, in principe de kosten van de oorbelletjes. Ze zijn met het Studex systeem gezet. ('nieten' ipv zo'n harde knal) Ze hadden oorbelletjes vanaf 10 geloof ik. Oh en het flesje antisept kostte ook zo'n 2.
Ik was in totaal 24,- kwijt voor de oorbelletjes, het 'schieten' en verzorgingsproduct. Is hier idd ook met dat Studex systeem gedaan
Heeft de jouwe ook van die bloemetjes? Was het laatste paar hier, waren heel populair volgens de juwelier.
bedankt voor de snelle reacties. Zal haar toch maar een prijslimiet geven hahahaha nichtje heeft een dure smaak voor zo'n klein dametje
Hier was ik 45,- kwijt schieten incl oorbel. Vond het dan ook HEEL belangrijk dat m'n dochter gouden oorbellen kreeg, ivm kleinste kans op infectie. Goedkoopste was 10/15euro
Tja de duurste zijn natuurlijk de leukste. En ze moeten er, volgens mij, minstens 6 weken inblijven. Daarom dat ik tegen m'n dochter heb gezegd; kies maar degenen die jij het leukst vindt.
De mijne andersom Witte steentjes en een roze steentje in het midden De soort die jij noemt had de juwelier niet meer.
Was toevallig van de week in de stad en dochter was er enorm om aan het zeuren. In de Claire's stond ze zelfs te huilen, dat de verkoopster haar even apart nam om te laten zien wat ze tzt kon kiezen. Ip hebben we altijd gezegd dat ze ze mag als ze 6 wordt, maar ik heb dr min of meer beloofd dat we t misschien ook kunnen doen als ze dr A diploma haalt (over 2 mnd). Tot ik de prijzen hoorde! Dochter vond de hello kitty's wel leuk (dacht t niet! ), maar die kosten incl schieten (+ fles ontsmettingsmiddel) 40 euro!!! Andere waren dacht ik rond de 30. Wel aardig wat keus trouwens voor eerste oorbellen Dacht dat t iets van 10 euro zou zijn..!?
Die bloemetjes vind ik idd ook leuk. Had dochter er nog op gewezen ipv de Hello Kitty's. Die zilveren met blauw, echte 'Elsa-oorbellen'! Oja, toen wilde ze idd wel liever Elsa oorbellen.. Maarreh, papa vindt toch dat ze moet wachten tot haar verjaardag . In de winkel zeiden ze trouwens ook dat ze na t schieten 6wkn niet mocht zwemmen. Dacht dat komt mooi uit, in de zomervakantie heeft ze 6wkn geen zwemles. Maar ja, de hele zomer niet zwemmen..? Gaat m ook niet worden. Beter wachten dus tot na dr C diploma (als ze daar ongeveer 2x 3mnd over doet is ze 6 jaar )
Wat duur allemaal :O Wij zijn naar een echte juwelier geweest in de buurt en betaalde 14 euro en kregen ook gratis sterilon mee
Ligt er ook een beetje aan in wat voor water je gaat zwemmen. Ik mocht met mn piercings wel in een zwembad zwemmen maar niet in natuurwater
Hier 2x voor 10,- en 1x voor 12,50 (ze had een briljantke in het oorbelletje). Als ik die andere prijzen voorbij zie komen schrik ik echt.
Hier was het flesje gratis maar was de prijs afhankelijk van welke oorbellen je kiest. Volgens mjj zat het ergens tussen de 20 en 100. Waarbij 20 de standaard knopjes zijn en voor 100 je een paar mooie gouden dames oorbellen hebt. Gewoon bij de juwelier dus. Bij Claires deden ze het met 2 personen... Ben je in 1x klaar. (Als de pijn dan tegenvalt ben je al klaar) Maar meisje 2 was net 16.... En ik wil dan natuurlijk wel dat het ook daadwerkelijk goed zit.
Hier ook niet zwemmen... Maar na 2 weken oren even ingevet en daarna gewoon lekker in het badje in de tuin. Hele zomer droog was ook hier geen optie