Laat ik allereerst zeggen dat we heel goed weten dat we het zelf hebben aangericht,maar na de vakantie hebben we Zoë bijna 2 weken bij ons in bed gehad. Gewoon gezellig en we slapen er alle drie heerlijk op. Maar goed nu willen we haar toch weer in haar eigen bed hebben vooral omdat ze nu overdag ook niet meer in haar bedje wilde slapen. Maar dat gaat sinds deze week wel weer goed. s'Avonds na de fles valt ze heerlijk in slaap,niks aan de hand. Gisteren werd ze om 20 uur al wakker en vandaag om 22 uur. Als ze bij je ligt slaapt ze direct maar ook dan als je haar terug wil leggen is mevrouw weer klaarwakker. Licht aan op de gang of uit het maakt niks uit. Nu hebben we haar vandaag een uur laten huilen,want als je er bij blijft raakt ze alleen maar meer van over de zeik.We gingen,of eigenlijk gaan want ze slaapt nog niet, er elke 10 minuten heen,aai over de bol en weer instoppen. Maar ze wil gewoon niet. Is laten huilen dan echt de enige optie? Ik vind het zo zielig,helemaal omdat het gewoon onze schuld is! Tips? Heel graag!
Ik lees even mee, wij hebben hetzelfde probleem. Sam slaap tot ongeveen 23.00 uur en dan is het HUILEN! We laten hem echt wel even huilen, maar aangezien we vaak de volgende dag weer moeten werken, nemen we hem maar weer bij ons in bed, om hem 's nachts weer terug te leggen in zn eigen bedje. Wordt ie iig wel in zn eigen bed wakker 's morgens.... Maar hoe voorkom je dat hij elke keer rond 23.00 uur wakker wordt hè? Groetjes
Ik lees ook even mee. Sofie heeft er ook af en toe last van. Niet elke nacht maar toch wel een paar keer per week. Gisteravond ook weer. Wordt helemaal overstuur wakker om 23 uur en is uiteindelijk rond 1.30 snikkend in slaap gevallen. Snap er niks van