sinds kort heb ik de cd van woezel en pip, leuke cd, alleen val je ervan in slaap. wie kan mij titels geven van leuke up-tempo cd voor dreumes, met wel bekende liedjes, zodat ze echt kan dansen.
Het zijn geen bekende liedjes, maar je kent ze zo, en ze zijn superleuk! Lekker dansen, zeker weten. Onze uk van 6 mnd wordt er nu al enthousiast van als ik de cd opzet. Over werkelijk alles wat je maar tegenkomt in het dagelijks leven is er een liedje: over bellen blazen, telefoneren, je goudvis, je voeten, sleutels, tandenpoetsen... 27 liedjes! Dirk Scheele: De liedjesspeeltuin
Bij mijn dochtertje van 2 is de cd van de bibaboerderij helemaal in. Vind hem zelf ook heel leuk. Lijkt gewoon popmuziek met kinderteksten, gezongen door de dieren van de boerderij.
Ik vind de liedjes van kids club heel erg leuk, wij hebben de koos kids hits. De liedjes zijn overal waar ze een kids club hebben hetzelfde. http://www.kooskidsclub.nl/luisteren En K3 natuurlijk! En Sesamstraat. En Eva vindt het ook allemaal leuk .
Nou wij draaien gewoon de muziek van nu. en dat vind Dano echt superleuk! parapapa filmpje van Dano http://www.youtube.com/watch?v=3mCAiNeGuyE Mijn vriend is bijvoorbeeld gek op reggae, en nederhop. Zodra hij maar een bastoon hoort staat ie al te swingen
Voor Alyna is alles goed, zolang er maar ritme in zit zodat ze kan 'dansen' Ze heeft het vooral met de Friends-Tune (ik keek vroeger altijd naar Friends terwijl ik de fles gaf) en 'Womanizer' van Britney Spears Verder vind ze Plop-liedjes erg leuk!Eigenlijk alles wel van Studio 100.(Plop,K3,Bumba,...)
We zitten hier tegenwoordig tussen sesamstraat en de bibaboerderij.. Bij beide zitten er ook wel meer swingende nummers bij, en meer lekkere luisternummers. Maar helaas danst hij ook net zo vrolijk op die rare harde muziek van papa
hihi; hier (nog) niet zo'n muziek-fan, maar wij draaien ook niet zo heel vaak muziek. Maar dat liedje van 'parapapa' was laatst op TV en ik zong mee, hij rieo meteen enthousiast "pappa!" Lief!
mijn jongste dochter houd van allerlei muziek, als ze muziek hoort begint ze al te wiebelen. Ik draai dus geen speciale muziek, maar heb gewoon overdag de radio aan.
Angel Eyes, echt een super filmpje! Echt knap! Vandaag heb ik voor het eerst echt met Eva gedanst, voorheen wiebelde ze alleen wat, maar vandaag tilde ze haar voeten telkens om de beurt op (heel hoog ), zo schattig!