leuk jongens jasje....?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MaryWoods, Feb 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    Nu het weer wat minder fris wordt ben ik op zoek naar een wat minder warme jas voor mijn zoontje.
    We hebben al twee keer een jasje van Noppies gehad: 1 zomerjasje en zijn huidige winterjasje.
    Nu past Noppies hem heel goed en bovendien vind ik de stijl erg leuk. Alleen: beide jasjes zijn bij de rits stuk gegaan.. Ik sta dus nu niet meer heel erg te springen om weer een Noppies jasje te kopen, maar weet even niet wat dan wel...? (en vooral waar?)

Tips iemand?

2. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hier jasjes van lief en mexx en daar zijn wij heel tevreden over. Die van mexx is maat 86 en die heeft ie in de herfst aan gehad en kan ie zo in de lente weer aan en die van lief is echt een iwnterjas. We maat 92 want ze vallen wat kleiner.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,386
    36,257
    113
    Hier een jasje van Lief! Deze valt ook iets aan de kleine kant.

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... mer=207114

Super jas, zit een losse trui in die eruit kan halen. Mijn zoon had hem vorig jaar een kleur aqua lichter. Erg goed bevallen, ik heb al meerdere jassen van C&A gehad. Soms zelfs twee zomers of winters aangehad, dan is die wel versleten maar dat mag ook vind ik na twee jaar. Mijn zoon past hem helaas niet meer ga naar maat 128 toe.

5. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

Feb 18, 2007
    806
    0
    0
    Is gewoon een vestje niet goed dan?....

Als het niet erg koud is en hij ligt toch in de voetenzak dan trek ik m een vestje aan!

6. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    @ suus en tascha: mexx en lief! zijn goede tips! Ga ik zeker ff naar zoeken!

@ mineke: is helaas vanaf maat 92 en die van mij is een ukkie... ;) Heeft nu een noppies maat 74 jasje aan en wilde eigenlijk een maat 80 jasje kopen..

@ claudia: doen wij ook heel vaak hoor, een vestje, maar wil ook graag een jasje voor op de fiets bijv., of als hij strakjes een beetje kan stappen aan de hand buiten en het druppelt een beetje. Maar vind alleen een vestje nu nog een beetje te fris en die rits van zijn winterjas is dus stuk... ;)

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Oh sorry :rolleyes: ! Dus je zit nog gezellig bij de babyjasjes. ;)
    Succes met shoppen.

8. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Henk ten hoor of de Zeeman hebben ook wel eens ontzettende leuke dingen. En de laatste jas voor onze zoon heb ik geloof ik in de uitverkoop bij de bentex gehaald. Afgeprijsd van 30 naar 15 euro. Dan is het nog een keer leuk. Ze groeien zo vreselijk snel. ;)

9. theangels

theangels Bekend lid

Jul 20, 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    little feet heeft ook hele leuke. Wordt online verkocht ik weet niet of er ook winkels van zijn.

10. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    4,811
    1
    0
    Flevoland
    H&M heeft leuke aparte (met rits niet in t midden..) Hou ik wel van...

C&A hebben met een gedeelte dat je eruit kunt halen, dus een iets warmere jas en koelere ineen!

11. Yuntje

Yuntje Bekend lid

Mar 16, 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    ik lees hier allemaal leuke dingen!
    daar word ik blij van!
    Ik was namelijk ook op zoek naar een ander wintere jas, hihihihi

Maar nu al een vestje? wel erg koud voor nu al toch?
    of doen jullie daar dan een bodywarmer overheen?

12. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    ik ga vandaag ff winkelen ladies, als ik er niet uitkom, dan graag meer tips! ;) (online of echte winkels) Of toch maar dat leuke oranje noppies jasje kopen met het risico op een kapotte rits op den duur....

13. Six

Six Actief lid

May 22, 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
  14. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    Toch maar wel die Noppies jas gekocht.... :oops:

Kon hem niet laten hangen. Wel de rits goed getest en nog met de verkoopster er over gehad of ze dat wel vaker hoorde bij Noppies jasjes. Ze zei dat ze alleen wel eens klachten had gehad over Mexx-jasjes... Misschien was het wel gewoon pech.. We zien wel!
    Maar ben blij dat ik hem in een winkel heb gekocht en niet online, want hij valt best klein! Heb dus een 86 (!) ipv 80 gekocht. Hij moet er natuurlijk soms nog wel een trui/vest onder aan kunnen en hij viel wel erg kort in maat 80 en zat ook best strak (ook zonder trui!). De mouwen moeten alleen wel omgeslagen (mijn moppie heeft korte armpjes ;) ); maar dan kan ie er tenminste ng even mee doen!

Thanx meiden, maar ben dus toch maar weer gezwicht voor Noppies... :oops: Staat wel errrug stoer hoor!

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Wie weet driemaal is scheepsrecht! Veel plezier ermee. :)

16. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    4,811
    1
    0
    Flevoland

Die hangt hier dus in de kast!
    Die bedoelde ik met mijn bovenstaande bericht (met de rits niet in t midden)
    Je hebt m ook in t wit. Zag ik gister in de winkel.
    Trouwens is ie niet bruin maar groenig..Tenminste die wij hebben..

Share This Page