Leuke dvd?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Loe, Sep 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Hm... ik heb er eentje bij de geboorte van dochtertje gekregen en heb er later zelf nog eentje bij de Aldi gekocht. En ik vermoed dat die eerste, het cadeautje, ook bij de Aldi gekocht is toen. :)

2. afrola

afrola Fanatiek lid

Aug 7, 2008
    3,434
    2
    38
    Utrecht
    Muis (via bol.com of muisfeest.nl)
    Dribbel
    Ludovic
    Woezel en Pip

Doen het hier goed

3. Loe

Loe Niet meer actief

ok dank je. Ga daar eens kijken!:)
    Alleen Bassie en Adriaan komt er hier echt niet in. Ik vind dat zooooooooooooooooooooooooooooo afschuwelijk.:) Mama ergert zich dood dan. sorry kindje.Maar dat vind ik echt ieeeeeeeeeeeeeks......
    (sorry voor de fans):D

4. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

Jan 8, 2009
    772
    0
    16
    Toen ze net twee was vond ze woezel en pip te gek maar ook zandkasteel en hoela hoep. Biba boerderij is ook populair (leve uitzending gemist).

Tip! Word lid van de bieb. Is (iig bij ons) voor kindjes gratis. Hier lenen we veel dvd's. Bij ons hebben ze ook veel dvd's van bijv. Woezel en Pip, Zandkasteel en Dora. Alle Disney films zijn bij ons op dit moment erg in trek. Zie je zelf ook nog eens wat anders ;). Misschien vindt jouw kindje dat ook al wel leuk. Onze dochter begon met De Kleine Zeemeermin en kijkt nu alles (Rapunzel, Cars, Lion King, Finding Nemo etc). Vaak de eerste keer bij het kijken ff begeleiden en hier en daar wat uitleggen zodat ze het verhaal beter begrijpen en intensiever kijken. Maar de mooie kleuren en beelden zijn ook vaak al voldoende voor een uurtje rust in huis.

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

In de maneschijn van minodisco

Allemaal bekende kinderliedjes gezongen met dansjes erbij. Opgenomen op een kdv. Erg leuk. Sven staat altijd vrolijk mee doen.

Mijn eerste babyliedjes van babytv is ook een groot succes.

En de grobbebollen van de Efteling is ie ook weg mee. Die hebben we daar toen gekocht.

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

May 3, 2012
    4,367
    306
    83
    Dvd met voorgelezen boeken: rupsje nooitgenoeg, papa pak jij de maan voor mij? en nog drie andere filmpjes. Blijft lang leuk. Mijn dochter van 3,5 kijkt hem nog steeds graag.

bol.com | Rupsje Nooitgenoeg DVD | Dvd

7. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    daniel is helemaal gek van pluk van de petteflet, maar dat is nu misschien nog beetje aan de moeilijke kant?

8. adi

adi Niet meer actief

Het eerste ga ik opzoeken, zullen ze hier geweldig vinden. Thnx!

Op die leeftijd vonden ze hier vooral Dora, woezel en pip en Mickey mouse leuk. Ik moet zeggen dat die interactieve tekenfilms weliswaar super irritant zijn, maar wel leerzaam voor kinderen. Hier hebben ze best veel woordjes geleerd van dora. (Mama kijk, een vogelverschrikker! 'Eeuuhh, okee' hahaha)

Share This Page