Hoi meiden mijn zoontje heeft sinds vandaag hele rode wangen wat naar zijn oor trekt het lijkt op eczeem maar dan niet korrelig kan het moeilijk uit leggen. ook zit zijn lichaam onder de bultjes (net muggenbultjes) op sommige bultjes zit vocht in. kleine man heeft 37,8 nog niet erg hoog gelukkig. verder is hij spring levend eet goed en is super vrolijk. wat zou dit kunnen zijn? waterpokken heeft hij al gehad, hij is vledeweek heel erg verkouden geweest. hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen morgen ochtend bel ik gelijk de dokter.
Hoe oud is je zoontje? Klinkt een beetje als de vijfde ziekte, rode bultjes, rode wangen geen koorts en zich verder niet ziek voelen! Vijfde ziekte komt oor bij kinderen tussen de 4 en 10 jaar
Vijfde ziekte - Wikipedia hier een link met ook wat foto's kan je even vergelijken of het een beetje overeenkomt!
Hmm misschien beetje jong voor de vijfde ziekte... Morgen even de huisarts bellen inderdaad! Vervelend he als het iets is waarvan je echt niet weet wat het is.. Maar gelukkig is hij nog vrolijk en eet hij goed! Ik ben benieuwd meid en hoop dat het snel weer over is! Liefs
Mijn zoontje heeft dit ook, precies hoe jij het beschrijft. Wij zijn er zeker van dat dit zonneallergie is. Hij heeft dit al bijna een week, maar het is nog steeds niet minder geworden
Oh echt! Zo zie je maar kinderen volgen geen boekjes Dan zou het misschien kunnen.. Heb je de dokter al gebeld? Hoe gaat het nu met hem? Liefs