Hallo! Mijn zoontje is ruim 2,5 jaar en mag af en toe lekker filmpjes kijken op youtube. (wij hebben geen televisie) Nou raken mijn ideeën een beetje op moet ik eerlijk zeggen. Wat hij al veel gekeken heeft/kijkt: -barbapapa -het zandkasteel -bob de bouwer -kleine rode traktor -der kleine maulwurf Hebben jullie nog een paar tips die leuk zijn voor een 2,5 jarige? Alvast bedankt!
nijntje bumba fifi en haar bloemenvriendjes muis en toen was mijn inspiratie ook op Oh ja, dochterlief is nu helemaal gek van Kikker (van Max Veldhuis), daar hebben we ook een dvd van. Maar ik weet niet of je die via youtube kunt kijken (vast wel)
Onze oudste keek toen ook wel nijntje (via site van nijntje en dvd) of bumba (hebben we ook op dvd). We hebben ook een dvdbox van Dribbel, vond en vindt hij ook erg leuk. Teletubbies valt ook in de smaak. Je kan ook bij uitzending gemist kijken, en dan kiezen voor genre kinderen 2 t/m 5. Dan heb je iets minder risico op vreemde versies van de teletubbies enzo. Mijn oudste vind nu ook "de beestenboerderij' erg leuk, kan je via de teleac-site kijken. Veel kijkplezier. Als het aan mijn zoon lag keek hij de hele dag TV, of filmpjes op de computer, maar dat beperken we toch echt tot een half uurtje als ik aan het koken ben. Groetjes Eendje
Van die afschuwelijke oudhollandse kinderliedjes. Mijn zoontje vind het geweldig en kan ze inmiddels ineens allemaal meezingen. Verder: Pieter Post Pim en Pom Thomas de stoomlocomotief en nog wel meer, maar weet het zo even niet
Bedankt! Ik ga ze allemaal even opschrijven en bekijken! Bumba was ik vergeten, die heeft hij al helemaal kapot gekeken. Kinderliedjes is ook een leuke tip! Thnx nogmaals
Julia kijkt ook Engelse filmpjes, maar dit is wat zij meestal kijkt (wij hebben ook geen tv): - Maisy (muis) - Bumba - My friends Tigger and Pooh (is een DVD, erg leuk!) - Liedjes En filmpjes van 'Cedarmont Kids', met christelijke liedjes. Heel ouderwets, maar Julia vindt het ge-wel-dig!
-Buurman en Buurman -De film van ome Willem -Hoelahoep -Dip en Dap -Boes -Tom & Jerry -Mickey Mouse -Donald Duck -Lejo (is het handpoppetje van Sesamstraat) -Kijk ook op website van Studio 100 (plop, bumba, piet piraat), daar staan ook genoeg filmpjes op Voor meer ideeën, zie eerdere topic "leuke sites voor 3-4 jarige"