Het is uiteindelijk goed opgelost, maar klantvriendelijk? Nee, dat zijn ze niet wat mij betreft. Bij de geboorte van onze 2e dochter kadobonnen van Prenatal gehad twv 80 euro. Ik wilde er een buggy van kopen. Nu zag ik vorige week op de website van Prenatal buggy's in de aanbieding met 20% korting. Mooi dacht ik, ik heb die bonnen nog. Maar helaas, wat blijkt... kadobonnen kun je niet op de site inwisselen! Hoezo niet?? Het is toch gewoon een betaalmiddel? Nou ja, ok, dan haal ik die buggy wel even in de winkel. Ja, mevrouw, daar geldt de 20% korting weer niet. Dat is een "web only" aanbieding. He??? Nu snap ik het ff niet meer hoor. Jullie zijn toch 1 bedrijf? Ik heb kadobonnen maar die kan ik niet inwisselen op de site. En in de winkel geldt de aanbieding van de website niet...En als klap op de vuurpijl zijn daar diverse buggy's niet op voorraad of niet eens als showmodel aanwezig (in het nieuwste filiaal en flagshipstore van Prenatal) En dan ben je DE winkel voor zwangere vrouwen en moeders. Laat dat nou net DE doelgroep zijn die alles via de pc doet. Wat een gemiste kans van Prenatal zeg! Nu gaven ze dat zelf ook wel toe. Ja mevrouw, we zijn een groot bedrijf en qua site lopen we wel wat achter. Ja, idd! Hebben jullie al eens bij Wehkamp gekeken! Die springen even in dit gat momenteel zeg! Pampers enorm in de aanbieding en nog zonder bezorgkosten ook. Ze richten zich volledig op de moeders met baby's doelgroep. Zou iemand bij Wehkamp een zelfde soort ervaring gehad hebben als ik? Of luisteren zij wel goed naar hun klant? Of heeft dit (minstens zo grote) bedrijf wel hun zaakjes op orde? Maar goed, ik ben letterlijk en figuurlijk wel klaar met Prenatal! En hoe het opgelost is? Waarschijnlijk vond de assistent-shopmanager me een vervelende klant en wilde hij graag van me af. Of hij snapte toch ook wel dat de hele gang van zaken niet helemaal klantvriendelijk was, ik kreeg uiteindelijk wel 20% korting op de buggy in de winkel. Hebben jullie ook dit soort ervaringen met Prenatal??
Helemaal waardeloos dat je bij de Prenatal voor een plastic tasje moet BETALEN als je iets koopt En als het om milieu redenen is snap ik niet waarom er om de prenatal folders die ik in de brievenbus krijg een berg PLASTIC omheen zit Schandalig. Ook is de Babydump veeeeel goedkoper. En als je bij de prenatal iets goedkoper ziet als bij de Babydump, dan gaat de Babydump onder die prijs zitten als je het aangeeft en krijg je het bij de Babydump dus alsnog voor minder
Hier ook een nare ervaring met de prenatal webshop. Ik beviel 5 weken te vroeg en mijn zoontje had maat 42. Ik had dat niet dus ik bestelde dezelfde dag als mijn bevalling nog een paar setjes in maat 42. Er stond bij leveren binnen 3 werkdagen en ik was op een vrijdag bevallen dus zou woensdag binnen zijn. ( in die tijd mocht hij ook nog geen kleertjes aan ) Woensdag niks binnen die week er op nog steeds niks binnen dus ik bellen.. Ja mevrouw het is niet op voorraad maar het word binnen 1 week verstuurd. Uiteindelijk kreeg ik de kleertjes toen mijn zoontje in maat 50/56 zat!!! ( bijna 2 mnd later! )
Wat ontzettend vervelend zeg!! Hier geen nare ervaring met Prenatal, moet zeggen dat wij er weinig gekocht hebben. Wij hebben eigenlijk alles bij Gardo gekocht, een superzaak die er helaas mee stopt.
Nou, hier ook geen prenatalfan. Het is dat ie bij mijn schoonouders om de hoek zit dat ik er nog wel eens kijken ga maar liever rij ik naar Kesteren of Veenendaal.
Nou, echt een nare ervaring heb ik niet maar wilde van de week een buggy bestellen op de webshop. Leuk in de aanbieding dacht ik. Is de betreffende buggy gewoon de hele tijd niet op voorraad en dus niet te bestellen. lekker handig, nou ga ik dus naar de babydump. Daar hoef je iig ook geen verzendkosten te betalen boven de 35 euro.
Ja ben het met je eens dat het raar is dat je de bon niet op de site in kan leveren. En dat de korting uitgerekend alleen via internet gaat ook maar raar. Maar... Ben het er niet mee eens dat de filiaal leider klant onvriendelijk is geweest. (iig wat ik uit je verhaal kan halen) De keuze dat je de bon niet kan inleveren via internet en dat daar alleen de korting geld is niet door de filiaal leider gemaakt maar door een hoofdkantoor. De filiaal leider geeft jou al aan dat hun hierin idd achter lopen. Meer kan hij/zij helaas ook niet voor je doen. Wat betreft het op voorraad hebben,dit is ook de keuze van het hoofdkantoor. Ooit ben ik bij een prenatal winkel geweest omdat ik een mobiel op hun site had gezien. Uiteraard verkochten hun deze niet in de winkel. De medewerkster heeft toen ook uitgelgd dat dit een beslissing van het hoofdkantoor is. Hun mogen maar een x aantal artikelen in hun winkel hebben de rest wilt het hoofdkantoor alleen via hun site aanbieden. Dus hoe goed ik je frustratie begrijp. En ik het ook maar raar vindt. Bedenk goed dat z'n bedrijfs leider hier helaas niks tegen kan beginnen,maar dat je dan bij het hoofdkantoor moet zijn
o ik kom er eigenlijk nooit meer ik heb daar ruzie gehad dat wil je niet geloven in den bosch wel te verstaan ik had een buggy gekocht deze was ongeveer 6 weken oud mijn zoon was toen van het wibbelen en had gevraagt om een goede en stabiele buggy dit zou het moeten zijn na wat wibbelen is mijn zoon toch echt omgekieberd en de bugy voor over geklapt met mijn zoon erin als ik dus eh ff wat was gaan halen binnen dan eh had het anders af kunnen lopen maar goed mijn zoon had een enorme bult op zijn hoofd en was dus echt helemaal kapot durfde ook niet meer in die buggy was toen pas 8 maanden ik was alleen een hekje open maken anders konden we er niet in pff heb gewoon ruzie gehad daar want dat kon niet dit en dat ja en dag hoor ik liet het dus zien als je de wiel op een bepaalde stand liet staan wat er dus kon gebeuren en nog niet mmm wij hebben uit eindelijk wel onze gelijk gehad en mochten een kinderwagen uit zoeken en nog wat bij betalen sinds die tijd koop ik eigenlijk alleen nog pyamatjes maar echter liever niet meer na die stunt van hun:x
Ja, inderdaaad, zo raar vind ik dat, dat je nu moet betalen voor een tasje! Alsof mensen zelf een tas meenemen naar Prénatal! Het helpt dus ook niet voor het milieu.
Je zou verwachten dat je bij een aankoop van 35,- gewoon een tasje krijgt, maar nee, die mag je kopen voor 25 cent. Slaat dus helemaal nergens op!! Verder vind ik ze redelijk geprijsd. Ik vind trouwens wel dat de filliaalmanager het netjes opgelost heeft, dat kom je ook weer niet overal tegen
hier ook problemen gehad met de prenatal (den bosch). wij hadden een autostoel gekocht en daar bleek een deffect aan te zijn. toen we naar de prenatal terug gingen kregen we te horen dat ze het gingen opsturen en dat ik de autostoel over 6 weken terug heb. we kregen een leenautostoel aangeboden. toen ze aan kwamen lopen met de leenautostoel zagen we dat de autostoel letterlijk met ducktape aan elkaar vast zat! hier gingen wij uiteraard niet mee akkoord. na een hele discussie kregen we toch een autostoel uit de showroom mee totdat de onze weer terug was.
Bij veel winkels is het toch zo dat de online shop anders is dan de winkel.Bij de H&M zijn zelfs de prijzen wel eens anders,op de site in de aanbieding maar in de winkel zelf niet.Ja ik vind het ook belachlijk maar je ziet het vaker. Op zich is de bedrijfsleider dus gewoon netjes dat hij je die korting heeft gegeven want dat had ie echt niet hoeven doen. Ik kom trouwens zelden bij Prenatal,toen ik zwanger was ging ik wel eens maar vind er gewoon niks aan die winkel.
Het is toch opgelost? wat een gepiep zeg.. Hij had ook kunnen zeggen jammer joh... en tasjes... tjah heb altijd een eigen.tasje mee...
Zouden ze met het oog op het mileu overal moeten doen.Heb altijd een vouwtasje in m'n tas zitten (bij de blokker voor 1euro) of een boodschappen tas bij.
ik heb mijn kinderwagen terug gestuurd omdat de rem het niet deed en omdat ie gewoon uit het gelit wat na 4 maanden. kreeg hem gemaakt maar helemaal beschadigd terug. ik mocht hem weer terug sturen maar ze zouden er toch niks mee doen.
ehhm Er zijn heel veel winkels met andere prijzen op de website als in de winkel en er bestaan ook al een hele tijd web only aanbiedingen. Ik vind ook dat de bedrijfsleider je heel coulant geholpen heeft, had niet gehoeven namelijk. Dat je de cadeau bonnen niet kan inleveren op internet is inderdaad een beetje jammer, maar ook dat is doordacht want als je in de winkel loopt is er veel meer kans dat je ook meer mee neemt als de cadeaubon waard is. en tja tasjes, dat is een keuze van het hoofdkantoor en plastic om folders is een keuze van de verspreidingsmaatschappij dus niet echt vergelijkbaar. ik heb ook altijd zelf tasjes mee. Bij de blokker van die in elkaar vouw tasjes met zakje erom heen, kosten 1 euro gaan eeuwig mee en kan heeeeeel veeeeel in.