ik vanmiddag bij de kruidvat zie ik bij de kassa kraslotpakketjes staan. nu heb ik daar nooit iets mee maar ik had zoiets van die 5 euro ik gok het eens een keertje. ben thuis ga krassen de eerste niets de tweede ook niets de derde precies eender dus ik de moed alweer op gegeven en ik begin aan de vierde en ja dat bleek prijs 30 euro wel te verstaan. dus ik naar de primera in gewisseld en ik denk ach die 5 euro was ik anders kwijt geweest dus ik neem nog weer voor 5 euro krasloten mee zit ik ze net te krassen de eerste gelijk weer prijs dit keer 5 euro ach die heb ik er weer uit de tweede ook 5 euro en de derde 25 euro de vierde niets en de vijfde was nog weer 50 euro!! dus eventjes met 5 euro inleg heb ik vandaag dus 110 euro verdiend! en die ook nog die 5 euro terug hihi. ik zeg gouden handel voor een keertje makkelijk geld verdienen. en met de vakantie over 4 dagen vind ik het helemaal super hahahaa (let wel ik doe dit anders nooit en ik ga morgen bij het inleveren ook geen nieuwe mee nemen)
nee echt niet ik ben heel erg wat dat aan gaat ik ben er ook gelijk wel weer klaar mee dit was heet leuk maar nu ben ik er ook weer klaar mee