wintersport met Nederlandse skileraren?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Vadain, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij willen dit jaar de eerste week van de kerstvakantie met wintersportvakantie.
    Nu willen we graag Nederlandse les voor onze jongste zoon van 5. Vorig jaar al les genomen alleen gaf hij het na 1 dag op ivm het niet verstaan van de Engelse/ Duitse taal. Mn oudste heeft daar nooit hinder van gehad. Dus ik ben op zoek naar een wintersport plaats die enigszins betaalbaar is ( geen zwitserland) en kind vriendelijk is en Nederlandse skileraren. We hebben ski ervaring op steinplatte/ winklmoos alm. Graag hoor ik jullie ervaringen.

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wij gaan tegenwoordig naar de Zillertal Arena, daar hebben ze een aantal Nederlandse skileraren. Maar met materiaalhuur, skipassen en alles zijn we daar toch redelijk wat kwijt. Ik weet niet wat je betaalbaar vindt?

Ik heb trouwens leren skiën in Inzell en heb af moeten skiën op de Winklmoosalm. :D

3. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Volgens mij hebben de meeste grote skigebieden wel Nederlandse leraren, maar dat zijn vaak wel duurdere gebieden... Wat me zo even te Mayrhofen, Sölden, Kirchberg/Westendorf. Ik zou van te voren even mailen met de skischool.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.860
    113
    Zou of op zoek gaan naar Nederlands sprekende skileraren, die er in de grote skiplaatsen wel zijn, of hem van tevoren in Nederland op een kunstskibaan laten lessen. Dan kan hij straks ook met jullie mee skiën. Al zit je dan wel de hele dag met je kind om je heen en kun je waarschijnlijk niet samen even een moeilijkere afdaling doen.

5. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn een aantal jaren terug naar Söll in Oostenrijk geweest. De dochter van mijn ex zat daar in een Nederlands ski klasje. Het gebied is ook erg mooi en groot, voor zowel beginners als gevorderden erg geschikt.

6. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ellmau, Serfaus-Fiss-Ladis, Fieberbrunn,Saalbach Hinterglem enz enz
    Allemaal skigebieden met voldoende Nederlandse skileraren.

7. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zal eens gaan neuzen. Bedankt

Deel Deze Pagina