Morgen ga ik naar Eindhoven met mijn man. Wie weet een leuk eettentje? Of iets waar je leuk koffie kan drinken?
De Bengel is altijd goed, maar niet in de binnenstad. In de stad op de markt heb je Caroussel bijvoorbeeld. Kun je leuk mensen kijken.
Je hebt vlakbij het station een straatje zitten met allemaal restaurantjes, de Dommelstraat. Als je van vlees houdt moet je bij Rodeo zijn. Er zit ook een lekker Mexicaans restaurant (Tortilla's). smakelijk eten alvast!
En als je een bagel als lunch wil moet je naar de kleine berg naar Bagels and Juice ... erg goed! Veel plezierrrr
Iedere keer als we in NL zijn dan MOETEN we er naartoe. En heel simpel ik vind die geitenkaas met honing en pijnboompitten lekker. Is toch ook weer niet dat ik die zelf niet in elkaar kan flansen maar goed. Die met warme brie en honing ook zo'n succes SMAKKKELIJK
Rodeo is vaak goed maar je moet van vlees houden Sizzling is ook lekker en niet duur. Er zit ook een goede tapasbar in de Dommelstraat maar weet ff niet hoe die heet..
Dat is Si Senor of Que Pasa, zitten naast elkaar en zijn allebei erg lekker, Sinema (turks restaurant) schijnt ook erg lekker te zijn. La Gitana (tapa's) op de Kerkstraat is ook goed. Bij de Wildeman op de markt of bij het News-cafe op de nieuwstraat kun je lekker lunchen.
de Slak, 1910 Spoon Welp Wiesen de Kreeftenbar Gusto-040 Restaurants in Eindhoven - Weet waar je eet!
Sizzling is leuk als je het i.c.m. een bioscooparrangement doet. Maar de absolute topper is RODEO!!! Wij zijn wel echte vleesliefhebbers, maar hier moet je echt een keer geweest bent! Ik zou alleen voor de zekerheid wel even reserveren, want daar is het áltijd druk!
Popocatepetl; een Mexicaan in het centrum.. Heeeerlijk! Of als je een keer in de buurt van Ehv wil eten: Mama di kookt in Valkenswaard!!!! Heer-lijk en voor 20 euro pp ben je klaar (op het drinken na dan).
Mama di kookt. Mmm. Maar ik ben dan ook een valkenswaardse en heb de hele kaart al van binnen en buiten gehad. Que pasa is een goede 2de. Wel heel druk altijd, dus niet te laat erheen gaan.
Wellicht zit je al te eten maar Yokohama is een hele goede Japanner! Que Pasa erg lekker. Rodeo ook goed. Ja ik zou zeggen loop de Dommelstraat eens in. Ik vind daar eigenlijk bijna allemaal goed tot heel goed!