Tips voor een goed boek?

Discussie in 'De lounge' gestart door sm1, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ik lees alleen boeken tijdens mijn vakantie....
    met het oog op volgende vakantie, hebben jullie nog aanraders?

Ik hou van spannende boeken, en fictie.

Ik wilde ook nog een boek voor mijn man kopen, welke boek vond jullie man echt goed/spannend/leuk? Mijn man houdt ook van fictie,maar ook van geschiedenis.

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Had net toevallig deze foto gepost bij een ander topic!

Harlan Coben is een geweldige schrijver van thrillers. Hij kan erg goed de sfeer en spanning omschrijven en opbouwen. De verhalen zijn gelukkig niet zo voorspelbaar.... Als je van spannende verhalen houdt is hij een aanrader. Ik heb al meerdere boeken van hem gelezen!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb net de hele reeks van jamess patterson the women murder club gelezen. Die vond ik ook erg leuk

en natuurlijk patricia cornwell
    karin slaughhter
    tess gerritsen

4. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    mijn leed draagt jouw naam, waargebeurd verhaal.
    dit boek is zelf geschreven door deze vrouw die verteld over haar jeugd in Irak/Iran die kant uit, ze moet dan gedwongen trouwen en bij haar schoonouders in wonen en op een gegeven moment krijgen ze kinderen en gaan wonen in Duitsland. De Westerse wereld bevalt haar man niet en zeker niet met het oog op zijn 2 dochtertjes... dit boek is eigenlijk gericht op een soort 'eerwraak'. Echt een heel mooi boek!

Bijgevoegde bestanden:

5. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    familieportret van jenna blom over een duiste vrouw die in de 2e wereld oorlog een relatie krijgt met een ss oficier om haarzelf en haar dochter te redden.

de millenium trillogie zijn ook erg goede boeken

6. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Eigenlijk alle boeken van Harlan Coben, en nog een beetje beter vind ik de boeken van David Baldacci. Fantastische thrillers schrijft die man.

7. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Zoals eerder gezegd, Karen Slaughter, maar ook:

Simon Beckett
    Camilla Lackberg
    Henning Mankell
    Simone van de Vlught
    Saskia Noord
    Esther Verhoeff
    Sophie Kinsella (niet spannend, maar leuke chicklitt)

Wat ik ook een heel mooi boek is haar naam is Sarah. Net ook een heel mooi boek uitgelezen, uit verwachting. En wat ik gewoon heel leuke boeken vond, zwaar verliefd en zwaar beproefd.

8. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Ik lees veel boeken vind saskia noort een goede schrijfster de boeken die ook lekker weglezen zijn de boeken van suzanne vermeer.

9. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    De Hongerspelen van Suzanne Collins, ook erg spannend.

10. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
  11. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Meiden, weten jullie dat als je een iPad hebt, je ook heel eenvoudig boeken (gratis) kunt downloaden om je iPad als eReader te gebruiken?? Ik vind het ideaal! Als iemand wil weten hoe, PB maar!

Heb net Koorts van Saskia Noort gelezen, vond ik goed, maar haar andere boeken vind ik beter!

12. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Inderdaad makkelijk voor op vakantie of zo, maar ik lees toch echt veel liever èchte boeken!

13. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Ik heb net het boek van Tess Gerritsen - Hartslag gelezen en vond hem steengoed
    Echt een aanrader

14. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Heb geen Ipad want daar kan ik niet goed op lezen, maar een e-reader, Echt geweldig. Ook ik lees het liefst echte boeken namelijk, maar we hadden echt geen plaats meer voor mijn boeken verslaving. Mijn dochter heeft zelfs al een boekenkast met 3 rijen dik boeken en ja inderdaad, ze is 2,5 maanden :D. Ik vind het echt een aanrader want de boeken zijn ook veel goedkoper of zelfs gratis te downloaden, ideaal!

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik kon niet door koorts heenkomen juist.. heb hem na 70 pagina's weggelegd

16. Locusta

Locusta Niet meer actief

Juist. Dat heb ik ook :) Voor tijdens de vakantie stop ik mijn iPad nokvol boeken, muziek en films, maar buiten de vakantie om gebruik ik hem voornamelijk om te internetten op de bank.

Deel Deze Pagina