STUPS Sandalen - Roze - Zalando.nl Primigi ITACA - Sandalen - zilverkleurig - Zalando.nl Ik vind het juist zo leuk shoppen voor een meid
En die zijn geschikt vooral! Kun je zelfs mee zwemmen en zitten als pantoffeltjes. En zijn ze vies? Gewoon in de wasmachine. Dochterlief had ze ook ooit... Toen ze nog mini-voetjes had... Want ze verkopen ze al in hele kleine maatjes
Hier altijd goede sandaaltjes, met een goed voetbed. Er wordt veel op gelopen in de zomer en dochter heel heel smalle voetjes. Als ze wat ouder zijn vind ik TEVA's persoonlijk voor een meisje niet meer zo mooi. Erg plomp onder een jurkje/rokje Wij hebben voor onze dochter deze van Develab (in meer kleuren te verkrijgen) http://www.stoute-schoenen.nl/img/7c2aecafb40d/max/1000/max/1000/develab-online-sandalen-5803-zilver-dev87.jpg En voor onze zoon deze van Retour http://www.kleding.nl/L65929940/Jongens-sandalen-slippers-Replay-Hunting-sandalen-online-REP08.jpg
Hier altijd een paar teva's voor water/zand en vakantie pret. En een paar stevige stap sandalen (replay). Vind de sandalen uit je eerdere post voor je zoontje echt verschrikkelijk lelijk persoonlijk.. Waarom je meid wel mooi/elegant etc en je jongen zo'n iets wat ouwbollig model. Ieder zijn smaak hoor maar voor jongens en meiden is er zooooo veel leuks binnen jou budget.
Je zoekt deze: Teva maar dan de elegantere versie. Passen altijd en staan overal leuk bij. Heb ze vorig jaar gehad voor mijn jongste, ze zijn nat geworden en al maar blijven mooi! https://www.nelson.nl/teva-kids-sandalen-roze-6611659031.html
Het liefst neem ik ze mee naar een goede schoenenwinkel, een waar je goed geholpen wordt. Als het lekker zit en goed aansluit lopen ze veel beter en worden ze minder snel moe. Hier koop ik er slippers (en voor de jongste teva's) bij voor aan t zwembad/strand (al willen ze daar meteen de schoenen/slippers uit)
Bedankt iedereen voor de tips voor teva's. Misschien moet ik nog wennen, maar vind ze toch echt niet mooi... Smaken verschillen . Maar misschien toch zo praktisch dat ik overstag ga... Dan wil ik alsnog sandalen voor de mooi De jongenssandaaltjes vind ik zelf ook tikje fout, maar juist bij een heel kleintje (1jaar) juist schattig! Ga de rest van de tips nog eens goed doornemen!
Deze zijn van leer, maar kunnen in water e.d.: Salt Water Sandal -Gespot / JustByManon Kids fashion blog
Ik vind teva's echt afschuwelijk en totaal niet elegant onder een jurkje ofzo. Ik had een paar clic's (stond hier op een vorige pagina al een linkje) en een paar geox besteld. Ze vond de geox het mooist dus die hebben we genomen. Geox Kids Girls sandalen | kleertjes.com Daarnaast heb ik nog een paar leren teenslippertjes die we vorig jaar in Griekenland hadden gekocht. En heb nog een paar teenslippetjes bij de h&m gekocht.
Oh, die zijn leuk, Consider! Ik zat net naar HORKAL Bopy (Roze) | Sarenza.nl | Sandalen HORKAL Bopy gratis verzending te kijken, maar die van jou lijken met ook echt heel comfortabel voor dochterlief en past bij praktisch alles. Slippers van H&M had ik ook al bedacht
Geen leer, maar verder elegant en praktisch en zit vast ook fijn: Teva Tirra Girls | Zoek jij de Tirra Girls online? - Teva
Hm, best leuk Tamio! Aquilegia: Thanks, maar het blijven Teva's... Misschien op zoek naar de allermooiste die ik kan vinden zodat ik er ook blij van word Kinderen zijn er in elk geval blij mee volgens mij, waarom van die zeurders van moeders die 't niet mooi genoeg vinden en overwegen duurdere sandalen te kopen die misschien lang niet zo lekker zitten Grapje hoor, voordat ik het forum over me heen krijg. Ik wil dus het liefst allebei, maar ben nog niet hét droompaar tegen gekomen. Zit nu dus serioeus aan de teva's te denken, maar toch blijf ik allergische reacties op krijgen . Hebben ze die dingen niet met bloemetjes en frutsels...?
Kijk, als ik dan toch slippers ebij wil... Teva Mush I-1 - Teva en Teva Mush Kids Girls | Zoek jij de Mush Kids online? - Teva Die vind ik wel leuk!
Deze hadden mijn monsters ook, erg leuk inderdaad! En als het schoentjes zijn waar ze dagelijks op lopen is een goed voetenbed verschrikkelijk belangrijk!!! Daar wordt helaas vaak niet naar gekeken en gaat mama alleen maar voor wat er leuk en schattig uitziet......
Het is zoooo makkelijk voor meisjes vind ik juist! Een greep uit de collectie van kleertjes.com. Ik heb alleen die met een goed voetenbed uitgekozen, die van Timberland zou ik dus gewoon voor erbij nemen.
Hier ooit Timberlake sandalen gehad. Die zijn echt hun geld waar. Geweldige sandalen. Wel prijzig maar je hebt ook echt wat.
Maar dat voetbed is juist verschrikkelijk slecht!! Ze zijn voorgevormd en kunnen de tenen in een onnatuurlijke positie duwen waardoor ze gaan vergroeien. Een vriendin van mijn dochter heeft door dit soort sandalen een scheefgegroeide teen. (Birckenstock) Op het moment dat de tenen precies goed passen erin is er niks aan de hand, maar haar voeten kregen een groeispurt en een teen groeide door dat randje dus scheef. De Timberlake en de witte sandaal op je foto lijken me juist prima. De schoen moet een beetje buigzaam zijn bij de bal van de voet, Verder moet de voet er goed recht in staan, dus niet naar binnen of naar buiten en de voet mag niet schuiven. Deze sandalen passen door de verstelbare bandjes vaak goed.