Leuke elegante praktische sandalen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door botervliegje, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Plus er zit wel een voetbed in die timberlands... Alleen zonder hoog opstaande randen.
    Maar wel onder de holling van je voet.

Overigens.. Puur een opstaand randje aan de buitenkant lijkt me nou het minst zeggen mbt een voetbed.
    Het gaat erom dat je voet ondersteund word door je schoeisel.
    Niet of er randjes NAAST je voet zitten.

Kan me inderdaad voorstellen dat dat juist mis gaat als ze niet meer goed passen. (Nou weten we gelukkig allemaal dat het belangrijk is dat schoenen passen.. Maar we weten ook allemaal hoe snel je kind ineens te kleine schoenen kan hebben.)

2. Tamio

Tamio Niet meer actief

Bij sommige modellen is het niet alleen dat buitenste randje maar staan de tenen ook nog voorgevormd in de zool. Zoals in de link van Madeliefke.

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Yup, dat zei de podotherapeut van mijn zoontje ook....hoe eesentieel het is dat schoenen echt goed passen! :) Ouders hebben nogal de neiging om schoenen te groot te kopen zodat ze langer mee gaan maar dat is net zo slecht als ze laten lopen in te kleine schoenen. Hij is overigens wel een voorstander van een goed (voorgevormd) voetbed, vandaar dat ik daar wel extra op let.

4. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
  5. mirriemeis

mirriemeis Actief lid

17 okt 2011
    143
    0
    0
    hier heeft onze dochter birkenstocks sandalen. Ze trok ze aan het wilde ze niet meer uit. ze loopt er zo op weg.
    Succes

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Die had mijn dochter vorig jaar ook ;)

7. misa

misa Niet meer actief

#47 misa, 5 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2014
    Meiden | develab

Onderaan staan de sandaaltjes met bloemetjes erop. Wij hebben ze in marine! Ik vind deze erg leuk!

Voor ons zoontje hebben we ze van replay. Hij heeft erg moeilijke en instabiele voeten. Dus eigenlijk is een schoen veel beter, maar zomers is het niet te doen alleen maar op schoenen lopen.
    Replay jongens sandalen bruin | Nelson Schoenen online

Ik vind die van kipling ook wel leuk maar onze kids zaten er niet goed in qua voet.
    Kipling jongens/meisjes sandalen roze | Nelson Schoenen online

En verder heeft mijn dochter de tevas van mijn zoontje van vorig jaar erbij als waterschoen zeg maar. En voor mijn zoontje koop ik die er tweedehands ook bij. Voordeel is dat er geen vorm in de zool komt. Hoogstens de onderkant die afslijt, maar dat kun je goed zien.
    En ja die tevas vind ik ook niet mooi, maar het went wel. Ik vind mooie spullen en schoenen ook belangrijk maar goed zittende nog meer...! ;)

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63

Deel Deze Pagina