Gevoel dat ex-date meer wilt

Discussion in 'De lounge' started by sarahfitmom, Mar 26, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sarahfitmom

sarahfitmom Nieuw lid

Mar 26, 2021
    1
    0
    1
    Female
    Hi Ladies,

Sinds een tijdje ben ik weer single. Ik heb gedate via datingsites en heb dar een lieve heer leren kennen. Na aantal dates was al snel duidelijk dat ik hem liever vriendschappelijk zag en dat heb ik hem ook verteld. Er is niets gebeurd, zelfs geen zoen. We bleven ook tijdens mij vorige relatie zo af en toe wel contact houden. Nadat mijn vorige relatie is overgegaan en hem dat vertelde begon hij in ene weer elke dag te appen. Wilt ook graag langskomen wat ik toesta want het is puur vriendschappelijk voor mij. Nu merk ik dat hij wel veel aandacht vraagt van mij en weet even niet zo goed wat te doen. We appen over allerdaagse zaken, die van mij met kind en die van hem. Wil hem niet kwetsen want hij heeft ook ontzettend veel meegemaakt en is een terughoudend type.
    Lees graag jullie advies.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,816
    113
    Als je hem niet wilt kwetsen zou ik juist even heel eerlijk zijn, hoe moeilijk ook. Als jij niet meer wil, dan heeft hij er recht op dat te weten. Houd je hem aan het lijntje, kwets je hem straks veel meer.

Mammavantwee, Novi, Jessi79 and 3 others like this.
  3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Het zou natuurlijk ook gewoon zo kunnen zijn dat hij er gewoon voor je wil zijn als vriend nu je relatie over is en misschien ook denkt dat je meer ruimte/tijd hebt voor de vriendschap. Als je er toen duidelijk over bent geweest en je hem nu geen aanleiding hebt gegeven om te denken dat het nu anders is, zou ik er niet direct wat achter zoeken.
    Je zou natuurlijk kunnen polsen hoe het met het daten gaat nu in deze rare tijd, dan voel je misschien wat beter aan hoe het zit? Je hebt hem toch ook zo leren kennen, dus niet echt raar om daarnaar te informeren?

Vero0504 likes this.
  4. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

Jun 22, 2018
    3,695
    4,231
    113
    Female
    De enige manier is het gewoon vragen. Anders blijf je gissen en daar schiet je niks mee op.

Share This Page