Leuke en goedkope vakantie met baby

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Cayth, 20 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hallo dames,

Ik bedacht me gister ineens dat het me eigenlijk wel leuk lijkt om op vakantie te gaan met mijn man + ons zoontje, gewoon even een weekje er tussen uit.

Wij zijn de laatste week van juli, en de eerste 2 weken van augustus vrij. Ik heb zelf nog nooit gevlogen, dus dat lijkt me eigenlijk wel helemaal geweldig.. alleen tsja ons budget is eigenlijk max. 1000,- :)

Hebben jullie misschien tips? of ideeën? Als het geen vliegvakantie word is het ook niet erg hoor, als we er maar even tussen uit zijn :)

Alle ideeën zijn welkom!

Groetjes Caythh

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik weet helemaal niet waar je voorkeur naar uitgaat, maar als je kiest voor een pakketreis all inclusive of halfpension ben je de rest van de vakantie niet veel geld kwijt en dat kun je echt wel vinden voor onder de 1000 euro. Kijk eens op Corendon Vliegvakanties | Altijd voordelig op vakantie met Corendon en kies dan een vertrekdatum buiten het weekend om, dat scheelt al heel veel.

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Mallorca/menorca of ibiza? Wij gaan naar Ibiza, rustig gelegen incl huurauto voor 7dgn en zijn dan 1000 kwijt (appartement) laat je de auto weg en zit je ietsje buiten hoogseizien scheelt het je nog meer.. Mallorca en Menorca zijn nog goedkoper..

Deel Deze Pagina