Baby kamer in het zwart...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Iejoor2510, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iejoor2510

27 aug 2007
    77
    0
    0
    Amsterdam
    Wie o wie kan mij vertellen waar ik een zwarte babykamer kan kopen, (het is weer eens wat anders) ik zoek me eigen rot, heb er wel eentje bij de prenetal gevonden maar kan me niet voorstellen dat dit de enige is.

Liefs Ellis

2. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Nee, ik ben in heel veel babywinkels geweest maar alleen de Prénatal heeft idd 1 zwarte.

Helaas kan ik je niet verder helpen maar als ik wat tegenkom dan laat ik het weten.

Succes!

3. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Helaas ik kan je niet helpen, maar het lijkt me prachtig!

4. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb inderdaad ook de zwarte gezien bij de prenatal, vond hem wel erg mooi en apart

6. Iejoor2510

27 aug 2007
    77
    0
    0
    Amsterdam
    In iedergeval bedankt, wordt het denkelijk toch dii van de prenetal...

Liefs Ellis

7. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Die van de prenatal vonden wij ook erg mooi, maar de verkoopster raadde het af! De donkere kleuren zouden ervoor zorgen dat de baby niet rustig kan slapen. ik zou je daarom nog maar een keertje extra laten informeren!

Ik heb het hier over een verkoopster van de prenatal in Groningen.

Succes ermee

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Wij willen ook de een zwarte babykamer, we hebben Bari gekozen van de prenatal.. ergens anders kon ik hem niet vinden :(

Let wel op dat door lichtinval de meubeltjes een andere kleur kunnen hebben, ene keer paars, andere keer bruin, andere keer grijs.. ;)

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik had juist ooit begrepen dat kindjes in een ruimte met duidelijk contrast goed konden slapen. De duidelijke vormen geven dan juist rust. Dus bv een zwart bedje tegen witte muur.
    Lijkt mij niet dat je een zwart kamertje tegen een donkere muur aan zet?

10. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Bij Kids Factory kun je meubeltjes kopen met alleen grondverf, zodat je ze zelf kunt verven. Ze verven daar ook naar wens.

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    mm, verschilt misschien ook per kind. ik heb een ladekast zwart geschilderd en we hebben 2 smallen vakkenkastjes in de kamer staan, maar geen onrustige slaper. idd zou je zelf kunnen gaan klussen..succes, erg mooi ;)

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
  13. huijts

huijts Lid

27 feb 2008
    14
    0
    0
    Ik heb ook de bari (leverancier is bobita) besteld bij Prnatal, is namelijk de enige die een zwart (obergine) babykamer verkoopt.
    Let wel op de levering kan wel heel lang zijn, een kennis is al 7 maanden aan het wachten... en ik heb het kamertje eind maart 2008 besteld en levertijd was 8 weken en is intusen verschoven naar half juli, dat is een vertraging van 8 weken, en dat zegt prenatal niet tegen je als je het besteld!

14. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben ook overal gezocht naar een zwart mooi kamertje, bij de prenatal heb je er 2, wij hebben ook voor de Bari gekozen... maar ik moet snel gaan bestellen als ik zo lees, lange levertijden.. mmm :(

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
  16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Zo... nu wilde wij het toch al vroeg bestellen.. ik hou er dus echt niet van als ik bij 36 weken pas de kamer krijg (gezien bij mn schoonzusje) lijkt me dus helemaal niks.. en al helemaal niet als blijkt dat het zo lang duurt voor de kamer geleverd word.. ga morgen eens met prenatal bellen over hoe en wat.. nu ben ik er nog vroeg bij ;)

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik lieg: ik heb hem vandaag compleet gezien op baby-outlet.nl (volgens mij) voor 799 euri, maar dan het showmodel..

18. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    De levertijd is 10 weken, vandaag besteld... :D

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Kreeg geen reactie van prenatal.. maar was ff langsgegaan (ook vandaag besteld.. was eerst niet de bedoeling.. :p *) hier is ie er in week 37, dus 8-14 september.. ook zo'n 10 weken of zo iets :)

* wilde eerst alleen info.. maar die vrouw zij dat de leverancier wat problemen had.. en als ik het wilde hem al kon bestellen ;)

20. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey leuk dat je het kamertje al heb besteld!
    Wij gingen echt met een big smile vandaan daar :) , eerste aankoop, super leuk!

Bij ons kon het met 10 weken al geleverd worden maar dat vinden we te vroeg, het komt nu 4 oktober!

Deel Deze Pagina