Leuke en handige dingen voor de baby?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linda86, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    leuk topic dit, krijg meteen zelf ook allemaal ideeeen ervan, dus bedankt! !

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    linda, babycook is een stoom aparaatje die ook meteen kan hakken, ontdooien en warmhouden...
    Dan kan je eenvoudig per portie (of 2) eten voor je kindje maken, je snijdt alle ingredienten fijn doet ze in het mandje en stomen maar, is het gaar dan kan je het zo fijn maken als je wil.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ahh oke :) Klinkt erg handig!! Ik denk dat ik daar binnenkort maar eens even voor op pad ga dan (onder 't mom van "je kan 't maar vast in huis hebben").

4. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Ik zou volgens mij vragen of ze de helft niet op de spaarrekening van jullie kindje kunnen zetten..
    1000 euro is echt een heleboel geld om spulletjes van te kopen! Vooral als je alle nodige dingen al hebt!

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Is inderdaad ook een goed idee, maar mijn ouders hebben dus al een spaarrekening geopend, en daar hebben de schoonouders en mijn vriend en ik ook al geld op gestort, dus daar staat nu echt al heeeeel veel op. En de opa's en oma's kennende komt daar in de loop van de jaren nog veel bij, dus ik denk niet dat dat nog nodig is.

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    als ze gaan studeren enzo hebben ze ook een hoop centje nodig.

maar net wat je zegt je kan het ook bewaren voor straks als je weer ander dingen nodig hebt.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Is inderdaad ook een goed idee, maar mijn ouders hebben dus al een spaarrekening geopend, en daar hebben de schoonouders en mijn vriend en ik ook al geld op gestort, dus daar staat nu echt al heeeeel veel op. En de opa's en oma's kennende komt daar in de loop van de jaren nog veel bij, dus ik denk niet dat dat nog nodig is.

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    als ze gaan studeren enzo hebben ze ook een hoop centje nodig.

maar net wat je zegt je kan het ook bewaren voor straks als je weer ander dingen nodig hebt.

9. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    god mogen wij die mensen niet even lenen? wij moeten nog heel veel namelijk! wat een geweldig cadeau zeg!

10. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Wat dacht je van een leuk (geboorte) schilderijtje?
    (voorbeelden zie album :))

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    wat ook leuk is voor straks. een leuke babt shout bij een foto graaf.
    en daar van de mooiste foto uit zoeken en die op linnen druken en dan ophangen.maar je kan hem dan ook als bedankje geven aan hun

Deel Deze Pagina