boaz en Quin vind ik allebei leuk; ziva niet zo maar ik denk door associatie met een niet zo leuk kindje in mijn omgeving. wij hebben een Lotte, mijn broer een Lore. mijn zus een Floor. het is allemaal net niet hetzelfde maar lijkt wel erg op elkaar. ik vond het in het begin erg storend, de Lotte/Lore/Floor toestand, maar nu is het gewend en we breken onze tongen niet meer. denk dat dat hetzelfde wordt met Bas en Boaz .
Sepp en Boaz vind ik een erg leuke combi! De meisjesnamen die genoemd worden vind ik wat minder leuk.
Aangezien de jongensnamen die je noemt ook op mijn lijstje stonden zal ik mijn complete lijstje jongensnamen doorgeven Brett Dann Sten Ravi Jax (ik snap niet dat tegenwoordig iedereen zn hond een "mensen" naam moeten geven zo zonde) Boaz Wes Dex Milo Miro Nio Boy Onze meisjes nen zijn denk.minder in jou straatje maar bij deze ook dat lijstje voor zover ik me herinner want we weten al geruime tijd dat t een jongen word. Jolie Lauren Ezra/Esra Kate Lilly Logan Josh
Vond Indy en Chloe ook hele leuke namen maar ik heb datzelfde honden probleem als jij alleen dan heel dicht bin waardoor deze namen afvielen als potentieel.
Ik vind dex en dax niet zo leuk . Sommige namen die jullie noemen vind ik wel mooi, maar hebben we al in onze omgeving.
Ik heb niet alle posts helemaal goed doorgelezen dus misschien dat ik wat dubbele namen noem, maar wat ik wel leuk en bij Sepp vind passen zijn: Bo Filou Juna/Jula Ilva Jade/Jada Madée Marèn Nouka Bink Brent Cas Kjell Luca Pelle Ravi Xam/Xem Yaro/Yari
Oe, lastig. Zijn al veel leuke namen voorbij gekomen maar het moet inderdaad maar net in je omgeving of bij de achternaam passen. Sepp vind ik overigens echt leuk! Ik vind Jaxx niet zo mooi, Sepp klinkt voor mij lekker hollands en Jaxx niet. Maar misschien omdat ik het niet vaak hoor. Voor een meisje vind ik Bo ook echt leuk bij Sepp. Ik hoorde van de week een meisje dat Lux heet, misschien is dat wat? Voor jongetjes vind ik het ook lastig...
Bo en Lux niet mijn smaak. Maar vinden jullie Bas en Boaz dan niet te veel op elkaar lijken om in 1 familie te hebben.?