Nu we dan toch in de kledingtopics zitten... Ik draag altijd jurkjes. Broeken zitten me niet lekker en rokken eigenlijk ook niet. Ik hou niet van dat gevoel van zo'n band in m'n taille of op m'n heupen. Dus sinds een aantal jaar heb ik alleen maar jurken in de kast hangen. In de winter is dat dikke prima. Leuk jurkje, mooi jasje of gaaf vestje, dikke legging of maillot, lange laarzen of juist stoere korte. Maar dan de koudere zomerdagen of warme lentedagen. Ik weet dan echt niet wat ik moet dragen en op zulke dagen zit ik altijd in dubio of ik gewoon mezelf weer in die irritante spijkerbroeken ga hijsen. Het probleem bij temperaturen van 15/18 graden is: Te warm voor legging en laarzen, het ziet er ook te winters uit Legging met schoenen is niet mooi Panty is na half uur stuk, dus alleen speciale gelegenheden Blote benen is te koud en nog geen gezicht Help! 😭
Ik draag ook niet graag broeken, iig geen spijkerbroeken daar heb ik niks mee. Wat ik wel draag als het lekkerder weer wordt zijn chino's met een strakke top en pumps of instappers. Of wat langere taille rokken, idem met strakke top erop.
Ik vind wat dikkere panty's (60-80) prima werken met dit weer. Op mijn vrije dagen draag ik dat ook met hogere sneakers. Kort laarsje werkt ook prima.
Ik draag met dit weer wel eens een maxi jurk, in een effen kleur. Dus geen extreem zomers geval Met een (spijker)jasje erop, en sneakers eronder. Lekker zonder panty of legging. En onder een kort rokje draag ik gewoon een legging.
Van die dikke panty's zijn een uitkomst. Heb ze vaak van de Hema, niet duur en gaan eeuwen mee (was ze na ieder gebruik, zelfs zonder waszak, blijven gewoon goed).
Ik draag ook vaak (maar niet uitsluitend) jurken en eerlijk gezegd, zie ik het probleem niet zo. Je vindt het te warm voor een legging en laarzen. Wat mij betreft kan dat nog prima met dit weer, je zou bijv. ook voor enkellaarsjes kunnen kiezen ipv hoge laarzen. Je zit nu in dubio of je jezelf in een spijkerboek gaat hijsen, terwijl je dat eigenlijk niet wil. Dat zou ik niet doen. Je vindt een legging te warm, maar een spijkerbroek is toch niet koeler? Blote benen zou ik op een dag als vandaag ook niet doen (maar gisteren wel, toen was het wel 10 graden warmer). Maar een panty kan prima. Waarom is een panty bij jou na een uur stuk? Heb je huisdieren die eraan krabben, heb je zelf misschien scherpe nagels? Normaal gesproken gaat een panty toch echt wel langer mee. Misschien is het een idee om eens een wat dikkere panty te kopen of een panty met een ladderstop? Of anders een wat meer comfortabelere broek kopen met elastiek in de taille? Die zit je waarschijnlijk lekkerder dan een spijkerbroek.
Dank voor de tips dames! Moet eerlijk zeggen, bij dikke panty krijg ik wel een beetje visioenen van heel lelijke panty's die super goed zichtbaar zijn, maar dat valt dus blijkbaar mee tegenwoordig? En over dat snel kapot gaan. Uh, ik heb kleine kinderen en ben zelf ook erg onhandig. Leuke match! Verder, aansluitende laarzen met legging of spijkerbroek met lage schoenen vind ik zelf wel verschil. Maar dat is misschien persoonlijk. Ach, misschien denk ik inderdaad wel te moeilijk. Toch vind ik het lastig om op bepaalde dagen er en leuk uit te zien en comfortabel dus niet te warm of koud gekleed te zijn. Thanks voor jullie tips tot zover. De maxi jurk met jasje en speakers vind ik erg leuk. En de tip voor fijne broeken ook!
Dit soort broeken draag ik graag, knelt niet in je buik enzo. dames sweatbroek - HEMA dames broek - HEMA damesbroek - HEMA Daar kunnen zoveel soorten schoenen onder. Ideaal!
Ik draag ook alleen maar jurken. Ik doe er nu 60 den panty's onder. Wel zwart aangezien huidskleur mij echt niet staat (heb een getinte huid).
Ik weet ook nooit wat ik in deze 'tussentijd' aan moet. Draag overigens bijna nooit jurkjes, want ik heb het vaak koud.
Dikkere panty's. Ik had vandaag een lange rok aan, zonder panty, maar doordat de rok tot op de grond kwam, vond ik het niet koud.
Ik draag vaak een 40 den. Legging van de Hema .. sneaker eronder of een kort laarsje. Ik draag vaak wat kortere klok rokjes hoog in de taille.
Nee ze zijn niet heel dik, ik draag ze praktisch het hele jaar door. Luchtig voor de warme dagen en warm genoeg voor de koude dagen.
Ik draag met die temperaturen 50/60 denier panty's (zwarte) onder jurkjes. Die zie je heel goed, maar dat is ook de bedoeling Beetje idee van een dunnere legging/maillot dus. Maar goed, ik ben een koukleum, dus ook met 15 graden doe ik rustig een maillot of legging aan