wat vraag je voor: - Mooie mintgroen met roze ketting - Leuke zilverkleurige ketting met lichtblauwe steentjes - Ketting met diverse kleurtjes en leuke bedeltjes
Leuke spulletjes hoor. Vooral die goudkleurige kralen armband. Laat je even weten hoe te kopen? Thanks, p.s. maak je ze zelf?
Beste Carolyn, Nee zo creatief ben ik niet hoor. Deze spulletjes in de loop der jaren gespaard, maar ondertussen een allergie opgebouwd voor deze sieraden. Vandaar dat ik ze nu dus maar ga verkopen Als jij wat leuks ziet dan geef je dit door en dan geef ik de prijs door en dan stuur ik dit naar je toe. De verzendkosten zijn dan voor jou. Veel liefs Petra
hoi zitten een aantal leuke exemplaren tussen wat vraag je voor: Zilverkleurige kralenketting met blauw/creme kralen Bandje voor om je nek met zilverkleurig plaatje met steentjes erin Zilverkleurige armband welke helemaal volzit met steentjes
Hai, hai, Voor de kettingen respectievelijk 2 euro, 1 euro en voor de armband 5 euro (1 x gedragen, zelf toen 40 euro voor betaald). Veel liefs Petra