...makreel in tomatensaus! Mijn ouders zijn net terug gekomen uit het buitenland en hebben mijn favoriete blikjes vis meegenomen. 21 stuks, dus ik moet er wel even mee vooruit kunnen - hoop ik 8)
Hahahaha, dat zou ook echt wat voor mij zijn! Wat heerlijk toch, kan je lekker even vooruit! Hebben ze dit in NL nergens? Volgens mij heb ik dit van het merk John West weleens gezien?! Of smaakt het hier heel anders? dat kan natuurlijk! Geniet ervan!
waar heb ik zin in...................... een groot bord babi pangang een big tasty frikandel speciaal stokbroodje zalm een lekkere tonijnsalade van de griek hier! ow acht. heb wel blikjes tonijn in huis en heb nog niet gegeten. hmmmm komt goed
Helaas, ik heb het hier nog nooit kunnen vinden, tenminste niet wat ik echt lekker vind. Het komt uit Scandinavie. Dit is echt lekkere vis met een dikke (vers smakende) tomatensaus... yum! @McD: bluhhh... dinsdag gehad en ben er 2 dagen ziek van geweest! De hamburgers zijn taai, de sla is slap en rot, en de cola smaakte naar antivries, dus na 1 slok omgeruild voor een flesje water. Werd er meteen beroerd van!!!
Chicken Mythic(Die moet maar terugkomen bij de Mac!) BBQ(gelukkig gaan we dat strakkies doen) Oude kaas!
hey moppie niet alles in 1x he !! denk aan de Calorieen hier zin in chips .. nootjes .. chocolade .. gewoon alles wat slecht is ! maar ik doe het toch maar niet 8)
Haha Emma, alle 21 blikjes in 1x lijkt me wat te veel van het goede Ik ga heerlijk genieten de komende weken van 1-2 blikjes per week... Moet nog zo'n 12-14 weken wachten tot ik de volgende voorraad zelf kan gaan halen
vers gemaakte zandkoekjes *kwijl* of die koekjes van de ikea.. doos van 100 koekjes.. 2 weken terug in een paar uur op *schaam*
jaaaa die alletwee idd..!!! maar liever die vanille dingen.. zitten er voor mijn gevoel meer in en je kan er meer tegelijk in je mond proppen *bedenkt een manier om bij de ikea te komen zonder auto*
*hijst zichzelf onder de tafel vandaan na een lachbui* Owww die zijn zoooooo lekkerrrrr... Ik kom toevallig straks langs de ikea!
en waar mag jij dan wel niet wonen misschien omgeving z'meer? dan wil ik graag een bestelling plaatsen!! (of 3.. *schaam* )
Friesland, en ga naar Ikea Groningen, sorry.... Maar bedenk me ook net dat ze al dicht zijn als wij er langs komen, boehoehoe..... Naja, dan maandag maar 2e poging (2 nachtjes bij mn ouders) Edit: ow nee... ze zijn tot 20:00 open vanavond