Hoi Dames! Ik lees al lange tijd mee en nu eindelijk zelf een profiel aangemaakt om een berichtje te plaatsen. Het lijkt me leuk om in contact te komen met (jonge) moeders uit de achterhoek (Doetinchem, 's-Heerenberg, Didam). Ik ben zelf 22 jaar en heb 2 jonge kinderen. Helaas zijn mijn vriendinnen niet zo vlot met kinderen dus vandaar mijn oproepje Dus lijkt het je gezellig leuke dingen te doen met (of ook lekker zonder kids) dan hoor ik het graag! Groetjes
Hoi, Ik ben geen jonge moeder maar wel een doorsnee moeder haha. Ben nu 30 heb een dochter van bijna 3 en zwanger van de tweede die we in januari verwachten. Woon zelf ook in de omgeving van Didam, Elten. Groetjes Esther
Hoi Esther! Had je reactie nog niet eens gezien. 30 jaar is toch ook nog jong! Woon je toevallig ook in Elten? Ik woon zelf in Emmerich, net over de grens dus. Groetjes!
Haha ja voel me ook nog niet zo oud, alhoewel nu ik weer zwanger ben voel ik me wel eens een oma met al die beperkingen, maar dat is ook zo weer over. Ik woon in Spijk dorpje net over de grens bij Elten. We wonen op een melkveebedrijf. 24 sept houden we open dag omdat we net een nieuwe stal hebben gebouwd, dus als je zin hebt iedereen is welkom. we organiseren voor kinderen ook leuke dingen, springkussen, limonade melken, kalfjes aaien. groetjes!
Hihi ik snap wat je bedoelt. Dan mogen we nog wel jong en vitaal zijn, zwanger zijn is toch altijd weer een hele opgave (voor mij in ieder geval wel haha... en zeker als je er al eentje rond hebt lopen) Weet je al of je een meisje of jongen krijgt? Oh lijkt me heel leuk om een kijkje te nemen 24 sept. Kalfjes zijn sowieso erg schattig! Heb je altijd al op een melkveebedrijf gewoond? Groetjes!