Hoi allemaal, Wij zijn een beetje rond aan het kijken voor een camping voor komende zomer. We vinden het wel leuk om op een camping te staan waar wat te doen is (animatie, zwembad enz.) Waarschijnlijk blijven we in nederland, Zeeland lijkt ons wel leuk. Zitten ook nog te denken aan event. de ardenne, frankrijk enz. Heeft er iemand ervaring met een leuke camping? Dan hoor ik het graag! Alvast bedankt.
Bedankt voor de tips! Die waar jullie heen gaan ziet er ook leuk uit zeg. Ik ga ze eens rustig bekijken allemaal. Dank je wel.
ja die scoort super hoog en al paar x kindercamping van jaar geweest ook van 2011 en half januari horen ze of ze dat ook worden van 2012 , die andere zijn we zelf allemaal geweest met de kids
als je naar frankrijk zou willen raad ik je camping la ferme du latrois aan, het is een camping in zuidfrankrijk vendee, de camping is heel mooi, je hebt prachtig weer, voor de kinderen is er dagelijks animatie echt heel leuk ! op de camping staan voornamelijk nederlandse vakantiegangers, en heel veel kinderen die dus ook nederlands spreken, dus de taal van ons met de cultuur van frankrijk haha
voor frankrijk zou ik adviseren om eens campings te bekijken van de organisatie 'yelloh village'. Wij zijn bij verschillende campings geweest en het is ons goed bevallen. Ook veel animatie, mooi, zwembad enz.
wij zijn verleden jaar op camping tonny in de belgische ardennen geweest.Erg leuke camping,maar geen zwembad wel een riviertje.En ongeveer 2 keer per week animatie.Maar de animatie missen ze niet.Is een nederlandse camping met nederlandse eigenaren en jong en oud speelt met elkaar.Mijn zoon van toen net 4 ging om 9 uur naar buiten en kregen we met moeite om 8 uur naar bed.Ook eten gebeurden in rap tempo tussendoor.Je kan de kinderen goed in de gaten houden.
Als je naar Zeeland gaat is Hof Domburg misschien wel leuk, ik kan me dat herinneren als een superleuke camping. Een andere leuke camping in Nederland is De Krim op Texel. Superleuk voor kids, maar ook voor de ouders!
www.onsbuiten.nl erg leuk voor kleine kindjes. wij hadden plek met eigen douche en toilet en we stonden en staan dit jaar op een rond veld met speeltuintje middenin. ideaal.... je kan ze goed in de gaten houden en ook rustig bij de tent zitten!
Allemaal heel erg bedankt voor de reacties! Ik had jou reactie nog niet gelezen brenda1976, maar toevallig hebben we deze camping nu geboekt! Ben erg benieuwd! Jullie zijn er dus vorig jaar geweest en gaan dit jaar weer?
ja we zijn vorig jaar geweest en gaan inderdaad dit jaar weer! Wanneer gaan jullie? Ik ga in principe nooit terug naar een camping, maar vond dit super leuke en handige camping met kids! gr brenda
wij gaan de laatste week van juni en eerste week van juli. had je een aanbieding! Hebben jullie ook met eigen douche en toilet genomen? gr brenda
Nee wij hebben een plaats op het dreumesveld. Leek ons wel handig aangezien ons zoontje dan 1,5 is en waarschijnlijk net loopt enzo. Lijkt me wel fijn eigen douche en toilet, maar dat vonden we wel erg duur worden in het hoogseizoen. Ik las in de recenties dat het zwembad wel redelijk klein is, vond jij dat ook? En hoever is het ongeveer lopen/fietsen naar het strand? En naar het dorpje? Ben benieuwd, heb er wel zin in!
daarom gaan we in de goedkopere periode, anders is het inderdaad mega duur! En nu kan het nog Tja ik vind zwembad super voor peuters en kleuters, maar voor grote kinderen minder. Ik vind groot genoeg voor die leeftijd. Wij hadden de fietsen mee, die vind ik wel noodzakelijk om naar het strand te gaan of dorpje. hebben jullie caravan?