Oh dat was mij ontgaan. Goed dat dit topic er is! Vorig jaar vond mijn oudste het super leuk. Ik ben benieuwd of mijn middelste nu wat te prikkelen gaat zijn om iets met de berg lego te doen.
M'n man en ik gaan weer kijken! Nu al zin in Jan en Lola van vorig seizoen vond ik te gek! Jammer genoeg begint het net even te laat om de oudste nog even op te laten blijven Als ze het nou voortaan uitzenden op vrijdag, kunnen we het dan opnemen en zaterdag kijken Maar zaterdag opnemen en dan de zaterdag erna pas kijken gaat me te ver
Onze zoon mocht vorig seizoen kijken tot de eerste reclame. Begint om 8 uur en reclame was vaak al voor half 9. Hij zat dan vaak al in pyjama en lag dus zo in bed dan.
Heerlijk schuiven zo van weet ik veel en wie us de mol? Meteen door naar lego masters. Hier zal t ook gekeken worden. Colaatje voor de kids met een bakje chips.
Onze zoon is zo'n 4 tot 4,5 jaar jonger dan de jouwe Vind 20.30 zelf laat voor een nog net geen 5-jarige (zelfs met opblijven).
Oh, super!! Kids, man en stiekem ik zelf ook zijn fan! Om 20.00 uur beginnen is wel fijn! Kunnen ze nog een beetje redelijke tijd naar bed.
Wij kijken het aan met onze bijna vijfjarige. Als het goed gaat mag hij mee kijken. Als het te laat blijkt brengen we hem toch nog naar bed en kijken we de herhaling.
Jaaaa, was weer een toffe aflevering! Vond het thema ook erg leuk, grappige twist ook Nu weer een week wachten