Leuke FB groepen

Discussie in 'De lounge' gestart door Pera, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    En het lijkt wel of sommige heel veel terug komen in je tijdlijn en anderen amper.

2. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Klopt... Facebook heeft bij de laatste update iets ingevoerd dat je veel dingen op basis van "interesse" ziet. Zo zie ik van sommige vrienden geeneens foto's meer (ik denk omdat ik daar bijvoorbeeld bijna nooit iets van like) en van anderen vrienden staan foto's drie dagen bovenaan.
    Ook dingen/pagina's die vrienden liken en die ik leuk zou kunnen vinden staan nu in mijn nieuwsoverzicht.
    Ik vind het soort vervuilend, ik bepaal zelf wel wat ik wel/niet wil zien. Heel irritant...

Ik volg zo min mogelijk pagina's om mijn tijdlijn niet stampvol te krijgen. Soms als ik me verveel zoek ik een pagina op en bekijk ik alles achter elkaar.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Ja vind die update maar niks.
    Zie niks meer.. al die pagina's die ik volg zijn weg uit de tijdlijn.

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Die updates voor je interesses kun je zelf aanpassen en uitschakelen.

Bijgevoegde bestanden:

5. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ik heb overal bij gekeken maar ik kan het niet vinden.. Waar precies kun je dit uitzetten? Bij account instellingen?

6. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    De screenshot is van de pc. In de app vind je hem onder de 3 streepjes (bijna onderaan) Screenshot_2017-08-29-08-55-28_1503989807930.jpg

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Als je iedere keer inlogt op Facebook en je klikt op '' Meest Recent '' dan zie je alles wat dus net is geplaatst, als je op Top verslagen klikt dan zie je dus alles waar mensen het meest op hebben gereageerd en zul je dus heel vaak de zelfde dingen terug zien op je tijdlijn.

8. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Top dank jullie wel!

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Buiten 1 groep volg ik niks op het nieuwsoverzicht. Je kan naar de groep gaan en op groep niet volgen klikken. Dan krijg je er niks van op je nieuwsoverzicht.
    op mn nieuwsoverzicht wil ik alleen maar nieuwsberichten zien van vtm, het belang van limburg, nu.nl,... en van personen.
    Als ik iets van een groep wil lezen ga ik naar de groep toe.

10. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Humans of New York

Het begon met alleen portretten van mensen op de straten van New York. Daarna kwamen bij de portretten ook persoonlijke verhalen. Nu gaat de persoon achter HoNY de hele wereld over en binnenkort breidt hij het uit met video's.
    Ontzettend interessant om een kijkje te krijgen in de diversiteit van mensen en levens. Soms verdrietig, soms vrolijk, maar vaak ook inspirerend.

11. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik kende deze nog niet, thanks! Ik volg wel humans of Amsterdam, dat is hetzelfde. Heel interessant om te zien/lezen.

Nutella vindt dit leuk.
  12. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Die ken ik ook ja. Ontstaan na het succes van HoNY! :thumup:

RoBiJe vindt dit leuk.
  13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zit eigenlijk alleen nog maar in wat uitgestorven babyclubjes, sinds gister lid van die powermommy's.. Wow. :eek: Veel leesvoer haha.

Pagina's like ik bijna nooit omdat je tijdlijn dan gelijk zo vol staat.. al staat het nu vol met dingen die vrienden hebben geliked/waar ze op hebben gereageerd. :rolleyes::rolleyes:

14. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja het is echt heel triest.

15. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Maar hoe doe je dat dan? Je volgt niet meer dus staat het ook niet in je lijst van groepen. En dus moet je steeds opnieuw zoeken naar de groep?

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mooi, deze kende ik ook nog niet.

17. Ellen291982

Je kan een pagina ook alleen leuk vinden zonder hem te volgen. Als je naar je vind ik leuk ga dan zie je je lijst van leuk gevonden pagina's. Dan kan je naar een pagina gaan die je leuk vind en volgt. Daarop kan je bovenaan aangeven dat je hem niet meer wil volgen. Je vind de pagina dan nog steeds wel leuk en hij blijft staan bij je vind ik leuk lijst.

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

Je wordt lid van een groep. Welke maakt niet uit en wat voor een groep ook niet. Dus geheime groep, openbare groep,... maakt allemaal niks uit.

Dan komt die groep in je nieuwsoverzicht terecht. Vaak heel vervelend. Zeker als het een drukbezochte groep is.

Je gaat naar de groep en je klikt op info

Screenshot_2017-08-29-14-37-23.png

En daarna klik je op : groep niet volgen.

Bekijk bijlage 541931

Je blijft lid van de groep. Staat ook tussen je groepen. Kan je ook in je favorieten zetten. Maar je ziet je berichten niet meer op het nieuwsoverzicht/startpagina.

19. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ja, dank je!

Alleen de mijn vind ik leuk knop kan ik niet vinden

En sorry voor al mijn vragen maar ik ben lid geworden van een aantal groepen maar blijkbaar is dat nog niet in behandeling genomen. Waar kan ik zien welke nog " in behandeling" zijn? Dacht het wel in te hebben.

20. Ellen291982

Waar zit je op? Op de Ipad moet je naar je eigen pagina en dan naar de knop meer. (Staat naast foto's, vrienden ed) daar staan de vind ik leuk ook tussen.

Deel Deze Pagina