Door dit topic toch maar lid geworden van de groep SuperMommy's. Kan iemand mijn vertellen wat voor toegevoegde waarde dat live-gaan steeds is? . En ze gaan zelfs liedjes zingen zag ik? Echt, ik zit gebakken komende winter!
Ik ben een tijdje geleden ook lid geworden van powermommy's. Na 2 minuten heb ik op niet meer volgen gedrukt, mijn hele tijdlijn stond er vol mee . Maar voor een avondje popcorn is het wel een vermakelijke pagina. Ik moet alleen even door de slechte spelling en (gebrek aan) interpunctie bijten.
Haha echt hè.. ik snap het soms na 3x lezen nog niet. Wat een figuren zitten daar, hilarisch. Heel fijn voor een avondje vermaak.
Uit nieuwsgierigheid ben ik mij ook gaan aanmelden bij die groepen. Ik heb nooit geweten dat dit echt kon allemaal. Voorbeeldje; moeder vraagt advies omdat dr kindje niet kan slapen snachts. Krijgt als advies; "bed je verplaatsen misschien licht ze op een aardstraal" (De zin is exact overgenomen hoor, niet mijn spelling haha)
Powermommys is inderdaad hilarisch! Verder wat ik leuk vind: Kakhiel Whatsup je boterham Rumag Loedermoeded