Inside out hebben we laatst gekeken en viel hier erg in de smaak! Je hebt ook een film van winnie the pooh en eentje van Knorretje, die zijn allebei ook erg leuk.
Hier ook een Casper en Emma fan en kijkt voor de afwisseling ook wel naar Sien van Sellingen op Netflix.
Te good Dino net gekeken super leuk. Madagascar 1 2 3 De 5 legendes. Rapunzel Belle en het beest Bambino Eigenlijk allemaal wel dochter is 5 jaar
Oh en bernardo En oscar de leguaan vindt ze geweldig en papa en mama liggen ook.helemaal in een deuk om die gekke leguaan. 😂😂😂
De favorieten van mijn dochter zijn My Little Pony, Finding Nemo, en Shrek 1, 2, 3 en 4 . Die vindt ze helemaal geweldig, haha.
Mijn dochter vind buddies erg leuk, je hebt ook een van chiwawa of hoe schrijf je dat haha. Chunkmucks, bambi, eigenlijk alle disney films wel
Ik weet niet of de films op Netflix staan, maar dit is wat jij bedoelt, denk ik: - Lollifanten - Winnie the Pooh - Dirk Scheele (show Dikkie Dik) - De sprookjesboom (film) - Nijntje, de film - Plop en Kwispel - Prinses Lillifee & de kleine eenhoorn