Deel 3 van de Grote Slijmfilm Nieuwste Minionsfilm ja Club van Superpets, tenminste als ik de goede voor me heb ik ga nu uit van vervolg op eerdere delen, die leuk waren Silverstar willen die van mij (10 en 12) niet heen, ook niet naar de eerdere delen, misschien wel leuk als je van paarden houdt? Maar als ze 8 en 10 (vooral die van 10) zijn, dan weten ze zelf toch ook wel welke films ze leuk lijken? Voorstukjes vliegen je meestal om de oren op YouTube
Mijn 10 jarige dochter gaat morgen met een vriendin naar de Allergrootste slijmfilm. Jongste van 7 zou eerst ook mee, maar die vond last minute toch een andere film leuker dus ga ik op dezelfde tijd met hem naar die andere film. In de herfst komt de nieuwe Misfit film uit, die willen ze hier beide ook kijken. Maar heb je nu niks aan natuurlijk
Hier is ze ook naar die slijmfilm geweest en dus naar Silverstar. Mistfit gaan we ongetwijfeld ook naar toe als die uit is. De Minions hebben ze hier niet veel mee (maar dat zal voor andere kinderen voor andere films gelden ).