Wie zit ook te kijken? Ik hier met plaatsvervangende schaamte. Wat een achterlijk programma zeg, springen ze gewoon recht toe, rechtaan van een springplank.
Net 1 sprong gezien van een of andere suffe muts van gooise meisjes. Weken! geoefend en dan springt ze met iets wat op een halve draai moet lijken het water in. Wat een prestatie zeg!
Haha vind het opzich wel een grappig programma. Ik denk dat moeilijkere sprongen in de volgende uitzendingen nog komen.. Ik zou het zelf eerlijk gezegd niet durven...
Vreselijk die adje! Zo irritant die manier van praten alleen al. En je merkt dat tess voor het eerst een grote show presenteert. Hoop dat volgende week beter wordt qua sprongen. Las dat yuri van gelder ook mee doet dus ben benieuwd!
Wat een kansloos programma! - presentatie: beroerd... - deelnemers: vooral B-artiesten - sprongen: ik denk dat het erg moeilijk is, maar desalniettemin ziet het er matig uit voor prime-time zaterdagavond - uitslag: belachelijk! Jody Bernal had een goede sprong en moet het programma verlaten.... dit neemt toch niemand serieus? Vooruit, ik heb ook nog gestrekt van het lachen op de bank gelegen, op het moment dat Patty als een stijve crash test dummy plat op het water sloeg Ik kijk dus niet meer, dat lijkt me duidelijk, haha.
Nee inderdaad Jodi had erin moeten blijven maar volgens mij was de puntentelling ook niet helemaal goed gegaan op tv Adje sprong naar 10 en Jodi naar 3 en dan moet Jodi eruit echt een flop dit!
Wat een rommeltje zeg. Heel verwarrend hoe die spring off ging. Slaat nergens op, Patty die als een walvis terecht komt wel door is en Jody die heel gaaf sprong niet. Een keer gezien en volgende week niet meer. Kansloos.