Lange file door weggegooid autosleuteltje

Discussie in 'De lounge' gestart door DaisySanches, 19 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Lange file door weggegooid autosleuteltje
    Uitgegeven: 19 oktober 2007 11:57

GRONINGEN - Een boze motorrijder heeft donderdag voor één van de drukste kruispunten in de stad Groningen een lange file veroorzaakt door bij de verkeerslichten het sleuteltje van een automobiliste weg te gooien.

Dat maakte de politie vrijdag bekend.

De motorrijder was kwaad op de vrouw omdat zij hem naar zijn mening had gehinderd. Na een korte woordenwisseling trok hij het sleuteltje uit het contact van haar auto een gooide het weg.

File

Omdat de vrouw het sleuteltje pas na lang zoeken terugvond, ontstond achter haar stilstaande auto een lange file. De politie is nog op zoek naar de motorrijder.

(c) ANP

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Huh? :(

3. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    whahaha strakke actie! :) :) :thumup:

Mijn vriend sms te er net al over.Ze schijnt de motorrijder afgesneden te hebben :evil: .Geef de motorrijder groot gelijk!zou willen dat ik dat elke keer gedaan zou hebben als iemand ineens zich aso gedroeg(en me afsneed enz enz).

maar,vind het voor de rest van de mensen die er hinder van hadden wel vervelend! ;)

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Vervelend voor diegene in de file stonden... Vind het zelf wel een beetje kinderachtig persoonlijk, snap best de frustratie maar nu zijn anderen er het dupe van geworden...

5. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    idd,vervelend voor die mensen in de file!maar blijft een super actie!

als motorrijder ben je kwetsbaar,en als zon mens je dan ook nog eens afsnijd.......je hebt maar twee wielen he,wij kunnen niet zo makkelijk remmen(ja,kan wel makkelijk,maar dan maak je een mooie schuiver)

6. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Ik zeg applaus voor de motorrijder, en beetje balen voor de mensen in de file, hopelijk let de bestuurster nu wat beter op hahaha

7. Niet meer actief

maar ja wie zegt dat die vrouw het met opzet heeft gedaan?

ja ik vind het ook niet zo strakke actie want hij heeft er meer mensen mee dan alleen die vrouw..

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hahahaha moet er erg om lachen, maar denk dat ik dat niet had gedaan als ik er gestaan had. heb ook wel een vermoeden wel kruispunt het is en daar kun je je lol op!

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    vind het trouwens wel eenzijdig zo. vraag me af of ze de motorrijder écht gesneden heeft, of dat het er weer een geweest is die tussen de stilstaande auto's door reed ;) dat doen ze hire bij bosjes. als het een échte vent is meld hij zich zelf bij de politie

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hahahahaha...

Wat zijn sommige mensen toch zielig..om zulke dingen te doen..

11. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ja die motorrijders zijn altijd netjes in het verkeer...not!
    Netjes trouwens van een man om zoiets bij een vrouw te doen :x

12. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    wat maakt dat man / vrouw nu weer uit?

13. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Dat vind ik gewoon niet netjes......ouderwets misschien ;)

14. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    ja, vind hetzelf inderdaad ouderwets.
    zie in dit geval het man/vrouw verschil niet

Ik hadhet zelf kunnen doen, bij een man hoor:)

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dus als hij tussen de auto's doorrijdt, rechtvaardigt dat haar snij actie waarbij een motorrijder flink letsel kan oplopen?

En tussen de auto's doorrijden als motorrijder mag gewoon ;)

16. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    een motorrijder mag tussen stilstaande auto's doorrijden!

Zo ontzettend gevaarlijk dat nog teveel automobilisten dat niet weten, en soms nog hinderen ook

17. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    een motorrijder mag stapvoets tussen auto's doorrijden in geval van een file, niet voor een verkeerslicht ;) en ook alleen als de situatie het toelaat! wij zijn hier motorrijdend en al wel degelijk op de hoogte hoor. zo gevaarlijk als motorrijders deze regel aan hun laars lappen!

18. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dat hoor je mij niet zeggen! beter lezen! ik zeg dus: ik vraag me af of hij écht gesneden is?!?!?! en dat weten we niet, hij heeft z'n hoofd niet laten zien....... dappere vent hoor.......

19. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik vind het een toffe actie van de motorrijder!

Inderdaad wel balen als je in de file achter de auto staat.
    Maar goed, stilstaande auto's rijden geen motorrijders omver ;)

Groet van Kiki

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik vind het helemaal geen toffe actie. Waarom zou hij aan spullen van een ander komen en het weggooien? En wie zegt dat het gebeurd is zoals hij het zag? Misschien ging het per ongeluk? Dus dan dan maar haar sleutel pakken en weggooien. Belachelijk! en idd kinderachtig vind ik. Waarom altijd meteen op je achterste poten staan... Ik vind motorrijders ook niet altijd netjes rijden, dus als er eentje mij afsnijdt, moet ik maar uitstappen en zijn sleutel afpakken..pfff.. misschien eens tot 10 tellen...scheelt een hoop frustraties in het verkeer.
    En poeh poeh applaus applaus dat er een hoop mensen overlast van hebben gehad. Dus die mogen nu voortaan achter die motorrijder aan. :D want hij was lastig :)

Deel Deze Pagina