Hoogzwangere vrouw smokkelt heroïne in maag Laatste update: 26 januari 2012 14:55 info Bekijk op de kaart SINT-PETERSBURG - Een hoogzwangere vrouw is op het vliegveld van het Russische Sint-Petersburg betrapt met 1 kilo heroïne in haar maag. De bevalling was uitgerekend voor zaterdag. Foto: NU.nl/Charles Batenburg De vrouw was met een vliegtuig aangekomen uit Tadzjikistan, een belangrijk doorvoerland van drugs uit Afghanistan. Bij medisch onderzoek ontdekten grenswachten 80 bolletjes heroïne in haar maag. Voorlopig zit de aanstaande moeder vast in de cel. Ook een man die haar kwam ophalen, is opgepakt Ooooooh my god!!
arm kindje dat je moeder al zoiets doet voor het kindje geboren is hoop dat ze het deed voor het geld om het kindje te voeden en te kleden maar vind het echt erg en sneu
ik weet de reden niet waarom ze het gedaan heeft, zonder er verder over na te denken zeg ik : oooh wat een dom wijf, hoe haalt ze het in haar hoofd, ze is zwanger, en dan doet ze dit, sneu ook voor het kindje in haar buik, maar als ik er wel verder over na ga denken dan denk ik : waarom zou ze het gedaan hebben ? er zijn zoveel redenen, was een keer bij "de co assistent" op tv ( niet echt dus)dat een vrouw ook pilletjes geslikt had, ze was dan niet zwanger maar had wel een zoontje, er werd gedreigt haar zoon iets aan te doen als ze die bolletjes niet mee smokkelde naar nederland, nogmaals, ik weet de reden niet,
Ik heb vaker naar programma;s gekeken waar vrouwen door mannen bedreigd worden voor de dood enz... om drugs te smokkelen naar andere landen voor deze mannen! Gebeurd helaas heel veel Of het deze vrouw ook gebeurd is weet ik niet maar belangrijkste nu is dat de baby maar gezond is.
Bizar! Je weet het verhaal erachter niet nee, wie weet is ze gedwongen.. hoop dat met het kindje iig alles goed is..
Mijn man werkt op het vliegveld met vrouwen en mannen die opgepakt zijn voor drugs smokkelen, hij is gevangenbewaarder. Het kan gekker dan dit, geloof me, maar ik denk dat ik jullie dit verhaal maar ga besparen. Iig. maak je hele rare dingen volgens hem mee, vrouwen die zwanger zijn en slikken, en duwen, soms onder druk (dan laten ze zich vaak betrappen) en heel vaak ook uit zichzelf.