Ik weet niet of iemand van jullie 24 uur met aan het kijken is, op VPRO. Er zijn daar nu 2 hele aparte meiden. Een tweeling. Wie zijn dat eigelijk? ze zijn zo apart.
Zo, ik vond dit echt een aparte uitzendig... Ben gelijk meer over ze gaan zoeken. Die meiden zijn echt een beetje vreemd. Angelique eet ook echt manisch... als je ziet wat ze naar binnen werkte... En Liesbeth praatte zo negatief, gewoon sneu, maar aan de andere kant wel begrijpelijk.
Ja hoe zei die chocolade aan het eten was. Er zat gewoon geen stop op zeg. Die andére was inderdaad heel negatief ja. Maar volgens mij hebben ze allebei een eet storenis lijkt het wel. Als je op googles naar foto's kijkt zie je dat ze eng mager zijn.
ze hebben allebei anorexia gehad, die ene met die chocolade, die begon, en die andere deed toen mee. Ze moesten evenveel (exact) eten, en ze moesten als ze over gingen geven dat ook nog opeten! Echt te vies... MAar uiteindelijk hebben ze de eetstoornis anorexia overwonnen, maar eten is echt nog wel een belangrijk puntje voor ze!
Ja eten is echt nog een puntje bij hun, want ik zie alleen maar met eten bezig zijn. En zag je die ene haar chocolade eten? Zo met die tong uit haar mond. En moesten hun zijn eigen overgeef opeten, gadver zeg.
ja! Dat vertelde ze,en dat stond al ergens anders geschreven Ja, he, dat tongetje, echt raar! Maar dat was echt manisch eten! Ze ging maar door! Ook qua drank zat er geen stop op.
Ik vind het altijd een geweldig programma, maar dit was toch wel een van de meest aparte afleveringen tot nu toe. Je merkte echt dat ze beiden nog niet over hun stoornis heen zijn. De een eet overmatig, de ander lijkt een normaal eetpatroon te hebben maar is er geloof ik nog echt constant mee bezig. Vond het ook wel erg om te zien hoe de ene zus zo aan de andere hing, en het liefst constant bij haar wilde zijn. Terwijl de andere haar alleen maar afstootte. Zielig..
Ja! Echt zielig. Vond het ook echt een hele aparte aflevering. Ik heb dus meer van ze gezien, maar wat ik me afvraag, waar zijn de ouders van deze dames? Ik weet dat ze 37 zijn, maar zo gedragen ze zich echt niet! Dus wat is de rol van de ouders hierin?
Oei, dit moet ik even terugkijken. Ik denk, aan de omschrijvingen te horen, dat ik eens een documentaire heb gezien over deze tweeling.