Ik denk dat ik er dan toch aan zal moeten geloven....inbakeren. Mijn dochtertje is bijna 7 weken en ze slaapt heel slecht, overdag, want s'nachts gaat het wel goed. Ze wilt overdag niet slapen. Als ik haar in haar bedje leg is het al gauw huilen. Aleen als ik met haar in de auto zit of aan het wandelen ben valt ze in slaap. Magoed het hele verhaal staat al bij het kraamdeskundige topic dus ik zal het hier kort houden. Denk toch dat inbakeren effect kan hebben. Maar welke zal ik doen? De puckababy Piep lijkt me wel wat. Of raden jullie me een andere aan? En welke maat zal ik doen? Van 0 tot 3 maanden of 3 tot 6 maanden? Omdat ze bijna 2 maanden is namelijk en lang voor haar leeftijd.
Als ze al lang is kun je beter die voor 3-6 maanden gebruiken. Ik heb de piep, maar Mirte zit nu al bijna onderin met haar voetjes. Maar de puackbaby is voor haar nog geen uitkomst. Ze had nog te veel ruimte voor haar armpjes en ligt daarom in doeken ingebakerd. Gisteren twee slaapjes in de pucka gedaan, maar vanmorgen lukte het haar niet om er goed in te slapen. Het CB kan je aan info over inbakeren helpen en als het goed is een set doeken voor een week lenen. Kopen is niet nodig, mijn moeder heeft ze voor me gemaakt uit een oud laken.
Hoi, hier was de puckababy afdoende en die hebben we dus ook met veel plezier gebruikt. Hier mepte zoon zichzelf elke keer wakker, dus dan is een puck ook voldoende => zijn armpjes zitten erin, dus kon zichzelf niet meer wakker maken. Kan em voorstellen bij een slecht slapend kind door onrust dat de puck niet voldoende is en 'echt' inbakeren beter werkt. Wij hadden de luxe dat we de puck van vrienden hebben kunnen lenen, ideaal. Zou ook voor de mini gaan, denk ik. Zoon is ook vrij lang en die was met 2 maanden volgens mij al over gegaan in de mini. Op het CB kan je idd een 'echte' inbakerdoek lenen en kunnen ze het je ook uitleggen.
wij hebben ook de puckababy, en hier ook een piep met een lang kind. wij hebben nu ook de mini's besteld en voor de 2 maanden zal hij in zijn mini liggen. je kan ook kijken voor een pacco, dat is weer strakker dan een puckababy...
Wij hebben eerst de piep gebruikt en daarna de mini. Ons zoontje sloeg zichzelf elke keer wakker. Met 5 maanden kon hij zonder. Wij waren er erg blij mee, was voor ons dé oplossing voor rustige slaapjes! Zou wel met de piep beginnen, de mini is vrij ruim nog denk ik voor jouw kleintje
ik heb eerst de puckababy geprobeerd werkte hier voor geen meter. toen de pacco geprobeert die werkte echt perfect!!!!!!
O ja, heb bij de oudste (huilbaby) ook een inbakercursus gedaan en met de pacco in gaan bakeren: Wat een HEL! Maar dat is mijn ervaring he... Nu moet ik echt snel een flesje maken, hihi
Wij gebruiken ook de puckababy piep. Wat een uitkomst!!!! Ik zweer erbij! Ons ventje is ook vrij lang, maar dan doe ik gewoon geen knoop onderin. Op de website van puckababy staat ook dat je de puckababy niet op de groei moet kopen. Klopt denk ik wel; een kennis van mij heeft meteen de mini gekocht voor een baby van 7 weken en dat hielp niet; toch te groot / te veel ruimte. Evt kun je er eentje kopen op marktplaats en dan met een maand of drie of iets eerder de mini gaan gebruiken?
Hier de pacco gebruikt! Echt een superuitvinding! Die dag sliep hij ineens 4 uur achter elkaar door! Hij had zeker wat in te halen!
Hier ook de pacco! Puckababy was een drama, teveel beweegruimte en daardoor de frustratie dat ze niet bij de handjes konden komen. Mijn dochter heeftvecht een half jaar in de Pacco geslapen. Mijn zoontje is overdag een slechte slaper, maar de Pacco brengt wel iets meer rust overdag. En snachts slaapt hij rustiger en langer.
Puckababy, Woombie, Pacco...pfff zie door de bomen het bos niet meer. Ben trouwens vanmiddag onverwacht bij de osteopaat terecht gekomen. Omdat de bevalling heel snel is gegaan (ze is binnen 4 minuten geboren), en ze een voorkeurshouding voor links heeft. Hij heeft haar behandeld, maar moet nog maar afwachten of het enig effect heeft gehad. Moet iig 27 juni weer terug komen. Als dit niet werkt dan ga ik echt over op het inbakeren want dan weet ik het ook niet meer. Zal me nog eens verdiepen in de verschillende inbakerdoeken want er is zoveel keus. Hier even een foto van m'n meisje, vind 't zo'n leuke Bekijk bijlage 158083
Sorry, niet alles gelezen. Hier hielp de swaddle me. Ik zou voor een Medium gaan dan; Als ze toch zo lang is. Zonde, want de swaddle me kost 40 euro nieuw. Hielp bij ons zoontje super goed. Hier overigens ook het probleem gehad; Overdag nauwelijks slapen, 's nachts goed.
Wij hebben een swaddle me! Erg fijn, maar ons mannetje word te sterk! Het is alleen klittenband en hij wurmt zichzelf eruit. Hij houd zichzelf wakker, door flink te zwaaien met zijn armpjes en dan PATS tegen zijn gezichtje.. Heel zielig! Gelukkig word het beter en als hij eenmaal slaapt ( 's nachts ) dan leggen we hem los.. Gaat prima, maar slaapt minder lang door. Hij moet het toch leren.. xx