Bijna 20 weken zwanger: moe en duizelig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Noushis, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Hallo.

Ik ben bijna 20 weken zwanger en ik voel mij gewoon doodop en met momenten ben ik duizelig...

Kunnen jullie enige tips geven wat eventueel zou helpen?

Ik moet pas 07/04 op controle bij gyn, en op 01/04 krijg ik mijn 20-weken echo...

Groetjes

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Noucshis, is je bloeddruk niet te laag of je ijzergehalte? Ga anders voor de zekerheid langs je huisarts om je bloeddruk te laten meten en eventueel je ijzergehalte te laten meten. Niet uit jezelf aan de ijzertabletten gaan hoor, maar ik zou het wel voor de zekerheid laten checken.
    En goed opletten met wat je eet en veel drinken. Succes!

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

kan idd bloeddruk of ijzergehalte zijn, heb je al geprobeerd om iets zouts te eten zoals bouillon als je je zo voelt? als dat helpt dan is het bijna zeker een lage bloeddruk. misschien mag je tussendoor bij de assistente wel even een formulier ophalen om je ijzergehalte te controleren en wie weet kan ze dan ook even je bloeddruk meten, ik zou het wel even melden want 7 april is inderdaad nog wel ver weg, zeker als je je zo voelt.

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wat hierboven ook staat ijzer en bleoddruk.
    zelf heb ik ook die bleoddruk en sinds ik salmiaklollies eet en elke middag een cup a soupe om 3 uur voel ik me goed.

5. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik heb het ook gehad rond die tijd. Was bij mij een lage bloeddruk en omdat het kindje nu ook veel pakt kan je er duizelig van worden. Probeer in ieder geval rustig op te staan en genoeg te drinken.

Deel Deze Pagina