Waait het bij jullie ook zo hard? Het ene moment scheen het zonnetje nog en waaide er een stevig briesje en het volgende moment was de zon weg en begon het toch te stormen! Mijn tuintafel is tegen het huis gewaaid en in tweeen gebroken (voordeel, nu moet ik een nieuwe kopen het was zo;n palstic Jardin ding van de aldi van 15 jaar oud... Hè jammer... ) en er is al een dakpan van het dak gewaaid... En het ergste is ik moet straks nog gaan werken en dan moet ik met de auto in die harde wind... Doodeng vind ik het... Overigens schijnt nu de zon weer alsof er niks gebeurd is...
Hier waait het al de hele dag en nacht keihard. Een deel van mn schutting is al kapot gebroken. We hebben hier nog enkel glas, dus af en toe knijp ik m wel even Ik moest naar de stad vandaag, maar blijf mooi thuis! Durf mn hondje niet alleen thuis te laten, want als het glas wel breekt... Hagel en zon en regen wisselen elkaar om de minuut af hier!
Hier idem dito, Vannacht en nu ook zeer veel wind, mijn potten lagen op de grond enz. We hadden oudpapier in containers buiten staan.....de containers liggen om en de weg is bezaaid met papier
Hier is het ook vreselijk weer... En ik moet zometeen op de fiets boodschappen doen met mijn dikke buik
hier is het ookal de hele dag hard aan het waaien en het sneeuwt zelfs.. geen zonneschijntje gezien vandaag...
Hier waait het ook erg hard. We hebben een oude schutting en vrezen dus ook dat die het niet gaat redden. De straat achter ons is er een grote boom afgebroken en in een tuin en op een auto gevallen.
Hmm. als ik hier uit het raam kijk lijkt het wel windstil,haha! Niks beweegt hier. Er is alleen wat sneeuw geweest vanmorgen.
Ja hier de honden net ff de tuin in. Nou die kleine had t niet meer hoor. ALLES bewoog en dus (jachthonden logica) zitten er overal beestjes! Maar toen ze een plens regen en daarna zelfs hagel over hun bol kregen was dat feest snel over en wilden ze naar binnen Wat n bagger weer...en ik dacht vanavond ff lekker te gaan shoppen in n grotere stad hier. Mn zoon wilde dat ik hem gezellig met de baby op kwam halen. Nou vind er zo weinig gezelligs aan eigenlijk... Had al gezegd: als t regent kom ik niet want zie niet in waarom we dan met zn 3e nat moeten worden (al zal Wendy er weinig van merken). Gaatie mopperen dat hij toch ook nat word
Hier ook ene moment het zonnetje het andere moment rukwinden en hagelbuien.Nu schijnt het zonnetje weer.Moet zo ook nog de stad in ga snel ff heen en weer en dan snel weer naar huis.
Tot nu toe is het hier weer rustig, maar ik houd mijn hart vast... af en toe begint het weer te dreigen, maar het zet niet door... Mijn man belde net al dat er bij hem op de zaak bijna een mast van een boot was gewaaid... Hij kon de mast nog net redden, en voor zover hij kon zien was er geen schade...
Hier waait het ook als een gek. Net even boodschappen gaan doen, doe ik de kofferbak open, komt er een harde windvlaag aan, bammmm, kofferbak deksel vol op mijn hoofd. Heb ff sterretjes gezien en heb nu knallende koppijn... Lang leven de herfst/winter
Hihihihi... Sorry.. Geen beter vermaak dan leedvermaak.. Je had mij vanmorgen moeten zien toen ik even naar buiten ging om inspectie te doen... Ik moest met 2 handen en mijn hele gewicht (wel 51 kilo) in de strijd gooien om de achterduer vast te houden...