Ik had al even gekeken. Jammergenoeg staat er weinig meer op. Ik vind vooral dat shirt wat jouw dochter aanheeft zo ontzettend leuk. Hip, meisjesachtig en stoer, daar hou ik van. Ik ga eens kijken hier in de buurt of ze nog wat in de winkel hebben. Heel erg bedankt voor de inspiratie!!!!
Hoe houden jullie die mooie witte shirtjes en witte leggings zo mooi wit? En wat een mooie jurkjes allemaal zeg!
Wit kun je heeeel heet wassen en de witte leggings haal ik bovendien voor 1,80euro bij de Zeeman, als ze dan niet meer schoon worden, krijgen ze gewoon een enkeltje kliko
in mijn album staan wel een aantal rokjes. (bij shopaholic op pagina 2) Al ben ik meer van de jurken.
Ik heb wel een gehoord dat chloor werkt (scheutje of zelfs laten inweken). Zelf nog nooit geprobeerd, maar heb ook altijd moeite met vlekken in wit ondanks vanish en 60C
over witte leggings... ik koop ze bij de zeeman (laat mijn man dat maar niet horen ) voor 2 euro. Koop er dan 10 tegelijk. Ik gooi ze weg als ze groezelig zijn.
Same here! Hebben ze tegenwoordig ook in andere kleuren. En bij de V&D hebben ze tegenwoordig ook alle kleuren van de regenboog en in verschillende lengtes
Wij zijn niet echt van de setjes, ik vind het leuker om te combineren. Mijn dochters lopen daar dus nooit in rond. Vind de setjes van bijvoorbeeld Z8 ook zo voor gekauwd...sorry