Hallo allemaal, Het is errug vroeg, maar we zijn al druk aan het brainstormen over namen. Nou ja, we... Ik vooral Vind het zó leuk. Een meisjesnaam hebben we al, maar een jongensnaam is erg moeilijk. Het moet namelijk aan een aantal eisen voldoen. Het moet een Friese naam zijn, maar niet té Fries zoals Eabe, Oege, oid Ook mag het niet té vaak voor komen zoals Jesse/ Jelle. Nu had ik: - Nyk - Yannick - Jorrit - Jelte - Rudmer/Redmer Andere suggesties?
Hmm nee dat is het ook weer niet... Al vind ik Melle wel leuk maar zo heet het zoontje van mijn vriendin al
Het moet ook bij de tweede naam passen... R.o.b.e.r.t. Schrijf hem even zo gek om herkenning te voorkomen
Anne auke doeke tjalle Tjeerd jurre jelmer jorrit wietse sietse Marten Jeen Tibbe Sjoerd abe Bouke Lieuwe foppe doede Siemen sieds Oebele wobbe
Keet wow wat een lijst! Jeen, Jelmer en Jurre zijn ook leuk, maar die ken ik al. Verder vind ik de rest te 'Fries".
Ik vond Nyk wel erg leuk. Net even wat anders. Maar dan heb je wel altijd kans dat het verkeerd geschreven gaat worden.