hoi dames, zoals de topic titel al aangeeft, wat is het verschil tussen een laptop en een notebook?! wat raden jullie aan?! en welk merk raden jullie aan?!
Ben ik blonT of is een laptop en notebook gewoon hetzelfde? Maar ik raad Packard Bell erg af, zoveel mensen die ik ken met een Packard Bell zijn zeer ontevreden en gaan snel kapot Maar wat wil je ermee gaan doen? Alleen internetten, Grafische dingen? Dat moet je eerst weten voordat je een keuze kunt maken Een MacBook kan Bijv weer andere dingen als een Windows, etc etc
het is idd het zelfde manlief heir een icter die zegt gelijk een hp of een compact. maar je moet voor je zelf eerst weten of je een 15 of 17 inch scherm wil.. en wat wil je er mee doen.. een goede laptop waar windows 7 op kan draaien heeft 3mb geheugen nodig..
Compac en hp zijn allebei idd super( komt vd zelfde fabrikant)nog nooit problemen mee gehad! En je hebt idd minimaal 3GB werkgeheugen nodig als je Windows 7 erop hebt wat alle notebooks van nu hebben (Apple notebooks uitgezonderd)
Apple zijn hele goede laptops, gebruik al jaaaaren Windows en nu sinds 6 maanden een MacBook pro en wil niks anders meer Je hebt zelfs geen virusscanner nodig op een Apple omdat er maar een handjevol virussen voor bestaan zeiden ze in de iMac store. Ook gaat de accu van een MacBook zo'n 7 uur mee (langer als Windows laptops) en kun je er grafisch veel mee en zitten er standaard al leuke programma's op zoals je eigen liedjes maken, photoboot, etc
Ik heb nu 2,5 jaar een apple macbook. Ik vind hem ideaal, je kunt er echt van alles mee. Ik zit er dagelijks heel wat uurtjes achter, en nog geen problemen gehad. Enige nadeel is dat hij wel erg duur is.